@RoGiJuLi ik heb een vraagje aan jou ik heb al drie dagen een positieve ovulatie test nu, weet jij hoe dat kan?
Wanneer en hoe laat had je de eerste en hoe laat de laatste? Welk merk testen gebruik je? Heb je foto's?
Nou, ik weet heel goed hoe dat kan https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/wanneer-was-hij-nou-positief-ovulatietesten.676198/page-11
Ik heb de zwanger en kids ovulatie testen gebruikt. Even kijken hoor, de eerste is van maandag 11:30 dacht ik. De middelste foto met de twee testen is de bovenste dinsdag 09:30 uur en onderste maandag 19:00 uur en dan de onderste foto is van vandaag. Bekijk bijlage 634670 Bekijk bijlage 634671 Bekijk bijlage 634672
Ooh dat topic weet ik nog! Maar ik zit pas op cyclus dag 15 vandaag, zal ik dan ook blijven door testen?
De eerste test is net niet positief Je echte piek is vandaag pas, dus ik verwacht dat je ei morgen/overmorgen zal zijn. De z&k testen staan bekend om echte knallers bij een piek, dus dat is bij jou pas vandaag .
Dankjewel voor je antwoord! Dan wacht ik het af ik heb wel vanaf zaterdag ovulatie buikpijn gehad die is sinds gister avond verdwenen.
Dat zou kunnen. Lf van 10-11 dagen is heel normaal hoor heb ik ook altijd. Ei op dag 16-17 en cyclus van 27-28 dagen
Ooh gelukkig dan ga ik het nu loslaten maar elke dag nog wel even door testen om te zien wat er gebeurt. Dankjewel weer
Ik ben nieuw hier, ondanks dat ik al 4 kindjes heb. Zojuist met middagurine getest, dag 26 cyclus. Volgens mij is dit positief!
Vandaag opnieuw getest. Bovenste 7dpo als ik het goed heb en onderste 10dpo (middagurine). Heel vaag iets en iets van oploop toch? Maar voor 10dpo lijkt echt voor mij negatief in elk geval pos ovulatie 16 nov. 17 nov minder positief, 18 negatief ovutest.
Ze zijn wel erg opgedroogd om nog goed te kunnen beoordelen. Vooral omdat de kv2v5 met streepjes opdroogt Hoop dat het de komende dagen wel duidelijker wordt