Dit is echt een duidelijke test hoor als je 14 dagen geleden positieve ovulatietest had zou je nou op 11- 12 dpo zitten..dan vind ik hem echt niet licht.
Ik voelde ook 0,0 toen ik zwanger was. Ik deed toen de test “gewoon omdat ik ‘m al in huis had”. En deze is super duidelijk hoor! probeer eens een Predictor Early.
Wat zijn nu de beste zwangerschapstesten? Ik ben er al 3 jaar uit Predictor lees ik veel, waar koop je die??? (Die met die dunne streepjes)
Ja Predictor zou ik ook zeggen! Bij de Kruidvat in ieder geval! De Etos niet.. ze zijn wat prijziger, maar ik zal altijd met die testen, want ik zie veel dat de andere (kv 2v5, action) maar lichte oploop laten zien. En met Predictor vind ik dat duidelijker.
En dan de early of gewone??? Zojuist 12u later nogmaals getest (om toch te zien dat het geen valse test was...) En 0 donkerder, tsja what was i thinking na 12uurtjes Maar 13/14dpo is wel erg licht.... ben benieuwd of dit goed kan gaan. Met mijn zoon testte ik 7dpo al tuur Dochter was ook zoiets op 12 dpo en gaf met 5.0 pas net zo'n donkere streep.... zucht, waarom weer die twijfel he, een ander zou denken; je bent zwanger punt Haha
Dacht eerst dat ie lichter was, maar zo naast elkaar is eigenlijk gewoon bijna hetzelfde. Zucht.... Na 3 miskramen (6-8-13 weken) en een biochemische zwangerschap met 5 weken is dit gewoon geen pretje
Vandaag NOD, en laatste test gedaan. Een week geleden 7DPO voor de gein getest en die was positief! Test is hardstikke goed voor 14DPO toch?
Ik vind hem gewoon duidelijk hoor! En er zit amper 12u tussen beide testen. Ik zou deze avond of morgenochtend nog eens testen zo kan je oploop beter zien
Bedankt dames. Maar voor 13dpo is t wel erg licht... we gaan het zien. Mijn eerste bolletjes zitten erin, meer kunnen we niet doen. Ben bijna 37 dus begrijp dat mijn eitjes niet meer super kwaliteit zijn. We hadden onszelf tot mijn 37e gegeven en dan zou er een knipje komen bij mijn man.... Dit zou een wonder zijn van 1x sex, met een drankje op 14dpo knalt de test bij de meesten.. daar kom ik met 5 weken pas aan denk ik. Nu even 2 dagen afwachten en stressen. Dan opnieuw testen en dan zien we of we nog een kansje maken. Bedankt allemaal. Maar wat drogen de testen toch langzaam op zeg. Minimaal Maar zichtbaar met 2 minuten, een beetje zichtbaar met 5, redelijk met 10 en zo donker als foto pas na half uur....
Ik weet hoe je je voelt. Ook ik heb 10 miskramen gehad en erg onzeker. Mijn testen waren met nod ook niet knal, integendeel zelfs. Erg frustrerend maar het is allemaal goedgekomen. Ik ben ondertussen bijna 17 weken.
10 miskramen... hoe houd je dat vol??? Hier is het een cadeautje hoor een 3e. Ons is namelijk 5 jaar geleden gezegd dat we maar 5% kans hadden op een kindje (er is van alles mis) en nu hebben we er al 2. Maar mocht dit weer verkeerd aflopen, dan is het de laatste hint dat ik echt te oud ben nu en gaan we stoppen. 4 miskramen zou ik genoeg vinden. Heb al 2 gezonde kids na een jarenlang traject dus i count my blessings. Juist voor mensen zoals jij met zo'n verleden ben ik zo blij, vanuit mijn hart; gefeliciteerd gun het jullie zo!!! Liefs.
Dank je wel aanhouder wint zullen we maar zeggen. Hoewel ik zelf ook 37 ben en we al hadden afgesproken dat als het nog een keer zou misgaan ook ik zou stoppen ivm leeftijd. En alsof het zo moet zijn blijft het wonder boven wonder gewoon zitten en gaat alles goed. Probeer jezelf er van te overtuigen dat het goed zit hoe moeilijk het ook is en dan ben jij de volgende over een paar weken die iemand anders moed inspreekt. Heel veel s6 zal voor je duimen