Hoi allemaal. Uurtjee geleden getest. Ik zag wel een streepje, heeeeel licht. Net wou ik nogmaals kijken. En streepje is een beetje raar. Ik durf er niet veel van te zeggen, zie foto. Wel, niet. Over een paar dagen nogmaals proberen. Waarschijnlijk vorig weekend eisprong gdhad, ook dit weet ik niet zeker.
@Meissie1001 Ik ben ook altijd het type geweest van 'een zwangerschapstest moet knallen op 14 dpo', want anders gaat het mis. Ik ben toch mijn mening moeten gaan herzien hierin. Op 14 dpo (ik heb iui dus ben zeker van eisprong) had ik een enorm licht streepje (nog lichter als het jouwe trouwens), dus ik dacht dat het weer game over zou zijn... bloedtest gehad en deze was 20 hcg. 2 dagen erna 35 hcg en 2 dagen erna plots 130 hcg ! Ik wil je geen hoop geven, want niemand weet hoe het bij jou gaat eindigen, maare het kan dus ook gewoon een late innesteling geweest zijn. Ik hoop dat de komende dagen meer duidelijkheid gaan brengen en dat je positief nieuws hebt !
@Meissie1001 Oeps, ik zie dat ik al eens had gereageerd in je andere topic Ik dacht even dat je iemand anders was !
Nee zwangerschapstest. Ja ik weet hij mag niet uit elkaar. Maar streepje is nadat ik hem uitelkaar heb gehaald, zelfde gebleven. Het streepje is in het echt beter te zien, zie ik wel. Ik test over een paar dagen nog eens
Dat weet ik haast wel zeker. Daarom ga ik ook nog nergens vanuit. Vorige 2 keren beide positief getest met 3.3 dagen
Early van de action. Bij mij zijn ze ook echt wit als er niks is. Als ik uitga van wat ik vorige week gevoeld heb, dan zou ik nu pas op dag 7/8 zitten ,dus inderdaad nog veel te vroeg om duidelijkheid te scheppen
Ik zie alleen een indroger. Is dit de normale action of de early. Okay, ik zie nu de early... die geven helaas ook valse strepen. Daarbij weet je niet wanneer je ei was, dus je kan ook zomaar pas 5 dpo zijn en dan kan je nog niet positief testen.
Daarom probeer ik het over een paar dagen nog eens. Ik heb altijd 2 dagen voor eisprong echt pijnlijke steken. Deze had ik vorige week donderdag/vrijdag. Tot nu toe bij Early nog nooit valse strepen gehad gelukkig. We zullen zien. Thanks allemaal
Nogmaals getest, omdat Early een valse lijn kan geven. Dit is de normale van de action. Ook deze geeft een heel licht streepje weer. Weet niet of hij op de foto te zien is. We wachten het maar af.