Dat je nu heel gelukkig klinkt met je zwangerschap terwijl je er gisteren niet zo blij mee leek (zoals je reageerde
Ja het is toch wel een speciale gevoel en heb gesprekgehad met me moeder zy had hetook niet en hoef niet bij elke zwangerchap en ga het vroeg bij me dokter leggen want volgens mij is de misselijkheid wat de meese vrouwen hebben niet overgeven..
Ik ben 5x zwanger geweest en alle 5x keer hoog hcg, maar nog nooit misselijk geweest of overgegeven hoor.
Ooh wat had je geluk!! En hoe komt het dat sommige vrouwen het wrl zo extreem hebben dat ze bijna uitdrogen me nicht is ook zwanger en zy geeft om de dag over.. ze is nu 8 weken. Maar me moeder had hetookniet zy had alleen heel erg maagzuur en kokhals neigingen. Ik heb nu ok alleen last van maagzuur maar geen misselijkheid of iets gelukkjg. Benje dan ook in de ochtend nooit misselijk geweestof dat je moet overgeve?
Nee ook nooit in de ochtenden. En de ene vrouw kan minder goed tegen hcg als de ander. Dus daarom is de ene vrouw misselijk (tot overgeven toe) en heeft de ander nergens last van.
Spannend vraag me af hoe ik er op ga reageren kan wrl zeggen dat ik een hele sterke reukvermogen heb maar word niet misselijk. Me test zegt 1 - 2 weken dus zitongeveer op 2 tot 4 weken zwanger dus het begintop je 6de week zeggen ze. Vinf het best spannend hoop dat ik het helemaal niet heb..
Wanneer was de eerste dag dat je de laatste keer ongesteld was? Dan tel je de weken en dagen vanaf daar
Ja je bent zwanger, maar gezien je testen denk ik wat korter dan 4 weken, maar dat zal met de termijnecho wel bekend worden.
Oke super! Me moeder gelooft het niet haha ikzeg mama kijk staat toch erop ze zegt ja maar is het zeker misschien ben je het niet ikzei mama testen liegen niet zei ze bel eerst dokter test daar maar nee dus ben officeel gwn zwanger en mag het met gerust hart zeggen toch?
Ik zou adviseren morgen nog 1x een streepjes test te doen om te zien of hij donkerder wordt dan 3 dagen geleden. Daarna kun je best even wachten met aanmelden overal als je wilt hoor, krijgt toch geen echo onder de 7 weken. Maar ben ook heel benieuwd hoe oud je bent???
Omdat er zo weinig verschil is met gister . al weet ik dat je altijd dagje moet overslaan , twijfel slaat dan toch toe. Maar zal ook de vervelende ervaringen zijn. en had idd mn bril nog niet op hahahah vandaag wel enorm buik en rug pijn wat okk weer angst/zenuwen/twijfel doet geven maar ook daarvan weet ik,.. zegt niks
Streep donkerder dan gister maar nog steeds licht bloedverlies. Ik ga morgen maar vragen om een bloedtest