zag trouwens door t spitten in de fotos dat ik de test van vanmorgen heb vergeleken met die van maandag middag In t lijstje heb ik die van de ochtend staan
Ik vind het er goed uit zien. Inderdaad, je spanning begrijp ik Maar ze lopen op. Ze zijn nog niet heel donker. Ik zou de casette testen skippen en nog 1x (!!!!) Testen met de predictor. Als deze donkerder is; stoppen. Succes
Ik heb net die express gedaan Kon niet wachten met de early tot morgen 2 uur lang mn plas opgehouden en dut is het Resultaat na 3min
Mag ik een beroep doen op jouw ervaring. Ik had vorige week steeds die hele lichte testen. En sinds vrijdag tot nu bloedverlies. Positieve digitale. Maar mijn HCG via bloed laten checken. Eergisteren en vanmorgen. Hij is meer dan verdubbeld. Maar ik bloed nóg... Volgende week echo. Maar weet echt niet meer wat ik moet denken
Ik heb ook een mooie voor de tuurders onder ons! zaterdag vermoedelijk nod maar. Zo'n last van een raar gevoel in onderbuik. Getest binnen een minuut een streep.. moeilijk op de foto te krijgen.