@MariaC klopt inderdaad. Tussen 1800 en 2300 zien ze vaak pas iets. Ik heb helaas ook ervaringen met bbz en trage oploop. Toen het goed zat had ik met 5 weken een HCG van 2500 en een zwangerschapsringetje op de echo.
Ik zou nu echt stoppen met testen als ik jou was anders heb je straks nog een hook effect(teveel hcg waardoor de test minder positief uit gaat slaan) je hebt nu al zo weinig kleurstof meer op je controlestreep. gefeliciteerd en probeer ervan te genieten. Ik weet uit ervaring dat het moeilijk is na een MA maar dit is toch wel heel duidelijk lijkt me
Dank je , en voor t advies. Ik zou me echt zorgen gaan maken als de testlijn lichter zou worden. en jij ook gefeliciteerd! Moeilijk nog he om te geloven dat t goed zal gaan na een mk ... ik hoop t voor ons beide
Hier ook vaak een dunner maar donkerder lijntje, bij mij was dat mijn piek. Je kan voor de zekerheid nog 1 maal daags doortesten maar verwacht dat dit je piek is hoor!
Bedankt voor je reactie! Heb vandaag 2x getest maar echt weer minimaal streepje. Zal indd nog even doortesten.. hopelijk was dit mijn piek!
De laatste test die ik had en nu vandaag 13dpo. De test is heel goed opgelopen. De bovenste is van donderdagavond en de onderste van net. Wat nog net geen knaller is. Beide met een minuut of tien gemaakt. Ben heel blij al weet ik helaas dat goede testen niets zeggen over het verloop. Maandag bellen voor afspraak vitaliteitsecho met 7 weken.