Ja Gisteravond hebben we het gezellig gemaakt. Zal ik vanavond ook weersex hebben? Morgen ben ik er niet namelijk ik heb avond dienst
Dit heb ik. Gisteren, 14e tweede test in de avond gedaan rond 19.00 uur. Vanochtend 15e rond 12.00uur gedaan duidelijk negatief. Mijn LH piek was dan ergens gister avond gok ik. Denk vandaag avond ergens ovulatie vindt plaatst als ik 24 uur erbij doe. Uiterlijk morgen maar morgen heeft geen zin meer sex te hebben (kan pas toch late avond) en vanavond weet niet of het lukt haha en elke dag is toch niet heel goed... we hebben 9-12-14 december sex gehad. zou dat genoeg zijn?
Haha ja nou zoiezo voor kwaliteit sperma is niet zo goed als je dat elke dag doet... en gisteren gedaan normaal sperma leeft toch echt 72 uur minimaal.. ik zal kijken of het lukt vorige x in mei was ik zwanger geworden 3-4 dagen tot ovulatie (bevruchting)
Hallo dames, vraagje, normaal gesproken doe ik elke keer in ziekenhuis bloedprikken om mijn Lh piek op te sporen. Maar nu dacht ik, ik ga zelf testen. Heb er totaal geen ervaring mee, dus hopelijk kunnen jullie mijn helpen. Heb vandaag getest, zou het mijn lh dag zijn of nog niet? Ben vandaag op dag 10 van mijn laatste cyclus.
Voor de miskraam had ik mooie cyclus van 28 dagen. Nu laatste 2 keer 30dagen. Vandaag ben ik 10dagen naar me laatste menstruatie
Zien jullie iets? Ik ben vandaag of 7dpo of 8dpo. Test is van vanmiddag. De foto nog in de verpakking was gelijk erna gemaakt rechtsboven 1 uur erna en linksboven zojuist. Wat denken jullie Het was moeilijk erop te zetten maar dacht toch eigenlijk gelijk iets te zien.. En ja is belachelijk vroeg
Vandaag 11 DPO en een tuurstreepje. Na een uur wel duidelijker opgedroogd. Iemand ervaring met de testen van 2besure?