Ik zie hem zeker. Spannend!!! Zeker als je zo vroeg test he. Ik testte ook met zoon op 8dpo al positief.
Ben slechte tuurder, over een paar dagen nog eens testen en hier plaatsen. Hoop dat de streep flink oploopt!
Waarom wordt er überhaupt op hcg geprikt terwijl je pas 7 dpo bent? Een innesteling vindt veelal pas later plaats.
Heeft de arts niet goed opgelet tijdens de studie óf te snel gekeken in t dossier en dacht dat je al verder was. Aan de andere kant heb ik ook een zeer pessimistische gyn gehad die een hcg van 253 op 14 dpo 'op t randje' vond en dat ze de kans dat t fout ging erg groot achtte want ze vond t te laag. Ook zo heerlijk motiverend (alsof ik na 2 foutgelopen zwangerschappen nog niet weet dat t ook fout kan gaan grr)
Dat is meegeprikt omdat ik verdenking blindedarm had.. en ze het stukje zwangerschap wouden uitsluiten
Meen je dat nu? 253 is zo'n mooie waarde voor 14dpo! Ik had 23 op 13 dpo en zelfs toen kreeg ik gewoon een gefeliciteerd aan de telefoon Toch jammer dat sommige artsen het zo kunnen verbrodden..
Yep. Gelukkig was t niet een vaste gyn van mij. De echo's werden gelukkig gedaan door mijn 2 vaste gynaecologen.
Ladies, Gisterochtend 2x Gisteravond 1x Vanmorgen 1x Is predictor gek of de action niet zo goed als predictor of zie ik streepjes die er niet zijn? Hellup
Ikzie allen op de rechter predictor iets, maar die strip is al wat gelig en dus niet binnen de afleestijd op de foto gezet waardoor het dus een indroger kan zijn.
Ik heb m even "gewassen", ik zie m nogsteeds en is roze... Als het indroog was moest ie nu weg zijn of grijs toch? Ik ga zo nieuwe halen... Dat is de enige oplossing.
Heel bizar.. pcos.. nooit een eisprong en nu een test waarop ik niet hoef te turen!!! Hebben jullie enig idee hoever dit kan zijn??? Laatste x ongesteld eind oktober, ongeveer 3 weken geleden was de test nog negatief.. zo bizar dit, ik geloof het echt niet.. is met middag urine, derde of vierde plas..