Eerste ronde met ovutesten. Proberen sinds begin dit jaar zwanger te worden van een 3e.. zien jullie hier iets positiefs in? Zondag misschien?
Turen turen. Word hier een beetje moedeloos van. Geen idee wbt m'n cyclus. De gyn zei dat de kans klein was dat ik vruchtbaar ben ivm endometrium hyperplasie (ofzo..blijf in m'n tweede fase van de cyclus zitten) 22 nov bij gyn geweest, In de loop van de dagen daarna stopte het bloeden. Toch heb ik wel een ei voelen groeien.. of ie ook gesprongen is en wanneer.. blijft de vraag... Lekker spannend zeg maar hahaha
Thnx ik denk dat ik de piek net gemist heb. Had niet de gelegenheid om 2x te testen. Ik had zaterdag om 12.00u getest en zondag pas om 19.00u eerder kon niet door omstandigheden. Ik heb nu ook steekjes. Dan moet de eisprong nog komen toch?
Ik heb altijd sensitest en die blijven altijd wit. Ik zou in Nederland een predictor halen dan zie je zwanger en hoeveel weken
Dankje voor je reactie! Ik lijk ook wat te zien. Ik heb zelf geen test meer in huis, morgen ook niet in de gelegenheid om er een te kopen. Denk dat ik vriendin van mij maar even vraag haha.
Nee want op haar test staat bij zondag eerst 17 (cd 17), dan "zo" en dan 22. Aangezien het zondag de 22e was, was dus toen haar piek. Waar zie jij zondag de 16e staan dan? Want de 16 dec was op maandag . Vorige week was het zondag de 15e.
Hmm die ovutesten vind ik toch lastig blijven. Gisteren dacht ik mijn piek te hebben gevonden, vanmiddag test weer lichter en vanavond weer donkerder wat zouden jullie nu aanhouden. ??
Ik zou de 22e aanhouden als piek, die is donkerder dan die van vandaag. Zou alleen nog wel even door blijven testen of ie niet nog donkerder wordt dan die van gisteren.
De 22e. Maar dit zijn helaas testen die vaak onterecht lang blijven knallen waardoor je je echte piek niet goed kan onderscheiden.