Volgens mij ga ik het nu wel echt geloven ☺️ 1e 2 zijn action vroeg (29e en 30e) en de laatste 2 zijn van Kruidvat (31e en nu net)
Die van jou zie ik wel hoor! Heb je nog getest? Ik durf niet meer te testen en heb het idee dat ik ieder moment bloed ga zien bleeegh. Tenzij er na het weekend nog niks is ga ik testen denk ik.
Nee niet meer getest. Kan pas zaterdag weer testen. Ben nu 2 dagen niet thuis. Voel wel echt veel kramp. Maar dat kan ook wel echt passen bij innesteling
Ik zie deze wel goed hoor, lijkt mij te duidelijk voor vals positief. Hopelijk is hij morgen opgelopen!
Ja misschien toch wel echt positief. Durf het ook bijna niet te geloven. Kan zaterdag pas weer testen.
Jaaaa mrswit! Zie ik dit toch ff voorbij komen! Ik zie zeer zeker op allebei de testen een streep!!! Ga je morgen weer testen?? Ohhh ik ga zo verschrikkelijk hard voor je duimen meid!!!
Vandaag nog een keer getest.. cd 32 binnen twee minuten de foto gemaakt! Ik vind m positief, wat vinden jullie?
@NienkeB hihi ja! Ik geloof het zelf ook bijna niet hoor. Ik ga zaterdag pas testen want zijn een nachtje in Duitsland bij mijn nicht. Maar ik heb echt onwijze menstruatie achtingen krampen maar geen bloed.
@Lola83 die is zeker positief hoor! Veel positiever dan mijn testen en die ziet iedereen al positief!
Volgens mij is die hartstikke positief. Lijntje is ook mooi roze! Hopelijk een mooie oploop de komende dagen
Ik heb jouw testen even opgezocht en zo zagen mijn testen er een paar dagen geleden nog uit! Ik had toen al een voorgevoel dat het weer raak zou kunnen zijn icm gevoelige borsten. Dus ik heb goede hoop voor je!!