Flink duimen draaien aankomende dagen Ben net een predictor early gaan halen daar staat een heel licht streepje op.
Zien jullie iets? Ik heb eergisteren en gisteren een soort rood/oranje verlies gehad. Leek op klein beetje bloed door witte afscheiding zeg maar (sorry tmi!)
Die laatste was dus gisterochtend en een paar uur later heb ik de inseminatie gehad. Dat is dan wel oke toch?
Ik vind hem wel positief, maar weet uit eigen ervaring dat deze nog donkerder kunnen. Zou voor de zekerheid nog even doortesten. Prachtige oploop hoor! Je hebt met een digitale CB al snel een teleurstelling, zeker als je net iets onder de grens van 2-3 zit. Ik had op 14 dpo een prachtige test, maar CB zei slecht 1-2 weken waar ik ook hoopte op 2-3. Ik lijk wel iets te zien, maar durf zo niet te zeggen of ik hem positief of negatief vindt. Hopelijk heb je bij de volgende test wel duidelijkheid! Duim voor je! Ik zie een heel licht streepje!
Bedankt @Sylva! Alles voelt zo goed en dan zit die stomme cb test mij toch niet zo lekker merk ik. Slaat nergens op. Maar jij hebt dus hetzelfde meegemaakt. Ik doe hem morgen gewoon nog een keer ik weet ook niet helemaal zeker hoeveel dpo ik ben, maar gezien de test zou ik denken 14dpo of anders morgen
Is die positief? Ovulatietest niet de sensetive gewone... normaal gesproken heb ik dan pas 14 CD positief. Vandaag zit ik op 10CD.. ik dacht begin ik morgen pas met ovulatietesten maar iets in mij zei doe het vandaag haha
Had stiekem gehoopt op een duidelijkere test vandaag, maar volgens mij hoef ik niet onzeker te zijn toch? 15 dpo test was een early en in de ochtend. 16 dpo is een gewone en in de avond gedaan.
Hi dames, ik ben nieuw hier en wil me zelf eerst even voorstellen. Ik ben mama van een dochter van 3,5 (2016) in 2018 opnieuw zwanger geraakt helaas was dat den mk. Sins dien bezig met zwanger worden. Na 1.5 jr ons beide laten testen bij mij zat alles goed en bij mn man vertraagd misvormd zaad. Omdat ik 36 ben en het nog niet gelukt was zouden we de iui traject ingaan. Eerst even eileiders doorspoelen en de periode erna beginnen indien niet zwanger. Paar dagen boor insinimatie krabbelde mn man terug waardoor het voor mij een teleurstelling is geworden. gyn adviseerde nog een x met een gyn praten. 17/12 hadden we de afspraak staan. Ik wilde op het laatst niet gaan en besloot de afspraAk te verzetten na 23/01. Davht new year new chance.. ik had 25 mg clomid die ik moest innemen en dacht ik slik ze maar ga me er niet op focussen. Tot mijn verbazing werd ik van het weekend misselijk en begon ik symptomen te krijgen. Ik overwoog om een ovu test te doen aangezien die ook positief kunnen worden bij zwangerschap. En ja hoor die was super positief. Morgen mijn NOd vandaag toch maar een paar testen gedaan.. Zie mn testen. De twee action testen (boven is van zondag er onder van zaterdag) losse action test is van vandaag
Ja helaas wel, maar alles is gewoon goed gegaan hoor. Kleine meid ligt boven heerlijk in dromenland Zo'n digitale CB geeft vaak meer onrust dan duidelijkheid. Durfde met 5 weken en 3 dagen m'n laatste CB niet eens te doen omdat ik bang was dat hij geen 3+ zou aangeven. Gaf echt stress. Wat ik je kan aanraden is hem te bewaren. Hij heeft in ieder geval aangegeven dat je zwanger bent en dat is het belangrijkst. Ik vind hem positief, maar hij kan nog wel iets donkerder. Ziet er hartstikke goed uit hoor! De action testen knallen sowieso pas traag vind ik. Hele mooie testen hoor! Wat super goed dat het toch gelukt is zonder inseminatie en nog voor je afspraak
Vanmorgen weer 1-2 op de cb, maar is ook stom van mezelf want als hcg elke 2 dagen verdubbeld dan had ik beter tot morgen kunnen wachten. Maar heb er nog 1 liggen. Predictor (early dit keer, was mijn laatste) was weer mooi donker, dus heb er vertrouwen in dat het goed zit. Ook super opgeblazen buik al, dat had ik bij mijn vmk niet en toen ook geen donkere testen gehad. Weet de dag van m'n ei ook niet. Op de 25e dec een donkere lh test maar piek kan ook eerder geweest zijn want heb niet elke dag getest. Zo irritant ik heb ook vaak een korte piek dus niet altijd makkelijk te vinden