Ik heb de express gedaan en weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Lijntje wederom superlicht. Ik heb gewacht tot de test gedroogd was en toen die van gistermiddag (bovenste) en vandaag geopend. Om zeker te weten of de lijntjes wel roze zijn, heb ik ook een bewerking gedaan met hoge ‘saturatie’. Dan zijn de lijntjes ook echt roze. Zal er dan iets zitten wat niet goed gaat? Of zal ik misschien toch nog te vroeg zijn? Ik heb zaterdag en zondag twee mini bloedinkjes (rood/oranje gekleurde afscheiding, gisteren nog een beetje bruinverlies en vanmorgen 1 sliertje bruin) gehad dus zou evt zaterdag een innesteling kunnen zijn geweest. Die avond voelde ik op 1 specifieke plek hele scherpe steekjes dus dat was nog geen 3 dagen geleden.. Ik moet maar gewoon afwachten nu. Heb geen test meer in huis
Hier vandaag eindelijk de 2-3. Nu ga ik niet meer testen. De predictors waren heel mooi ook. Dus het is goed zo.
Ik zal duimen dat er oploop gaat zijn, over 2 dagen nogmaals een test. Dan zal het openmaken niet meer nodig zijn
Helaas is mijn ervaring met zulke lichte streepjes die niet donkerder worden een biochemische zwangerschap. Zeker met deze testen, deze geven juist heel snel een heel donkere streep. Even door testen over 2 dagen maar ik denk dat je helaas ingesteld gaat worden.
Blij blij blij met mijn nieuwjaarsei! Bovenste gisteravond (was de eerste die ik deed deze ronde, iets met voorgevoel ofzo?) en onderste vanmiddag. Vandaag enorme eipijn dus verwacht dat ie binnenkort wel springt
Ik vraag me af of dit een goede oploop is, Sensitest early. De foto met 2 testen: Bovenste 10 dpo Onderste 11 dpo Losse foto 12 dpo
Ik vind het lastig anne201, zij lijken wel erg licht. Bij mij was de sensitest ook minder duidelijk dan de predictor, maar wel een stuk duidelijker dan die van jou. Heb mijn foto's even bijgevoegd voor een idee. Ik zou denk ik morgen een predictor test doen. Ben je zeker van je ei? Kun je nu minder ver dan 12dpo zijn? Ps. Als je eerst het roze dopje eraf haalt dan kun je de test openmaken zonder plastic te hoeven breken dat heb ik vorige maand gedaan
Ik vind persoonlijk de oploop erg licht maar je zit nog voor NOD. Het kan. Even door testen over 2 dagen. Spannend zeg. Succes met die wachtdagen