Sluit me aan bij @mxm. Niet meteen van het ergste uitgaan. Het kan zomaar zijn dat je urine net iets minder geconcentreerd was dan gisteren en dat zie je dan terug in je test. Komt best vaak voor bij mensen die dagelijks testen. Morgen nog een keertje testen! M'n duimen draaien voor je
Kan de zwanger en kids ovulatietest nog meer pieken of zou dit mijn piek geweest zijn? Ga nog wel doortesten voor de zekerheid hoor... Maar ik vind hem nog niet heel overtuigend. Iemand ervaring hiermee??
Lijkt het in het echt een beetje hierop? Dit is een positieve ovulatietest van afgelopen maand. Ik zou indd nog even doortesten. Succes
Ja ga ik doen! Vond m niet overtuigend, maar hij loopt nu weer af.. zo frustrerend dit. Hopelijk snel een knaller!
Niet iedereen krijgt super knallers, ik ook niet bijvoorbeeld. Dus hoop dat jullie het wel gezellig gemaakt hebben
Misschien wat Moto zegt inderdaad. Niet iedereen krijgt mega knallers, maar is dit de eerste keer dat je met OV testen test? Bij mij was het maandag eerst zoals onderstaande links (die vond ik eerlijk gezegd al positief.. rechts leek donkerder dan links),maar goed: daarna gisteren rechts
Ja zo verwacht ik ze ook! Die zijn er mooi uit! Vorige maand met action getest, daar wel redelijk een knaller mee gehad... Test gewoon nog ff door, gisteren wel gezellig gemaakt voor de zekerheid
Hoi dames! Ik had me zo voorgenomen niet voor het weekend te testen (eigelijk niet voor NOD maar dat is me helaas nog nooit gelukt). Wat vinden jullie van deze predictor early, vermoedelijk 10dpo (ik heb geen testen of tempen gedaan)?
Iemand ervaring met action testen (geen early, in bijschrijving staat testen NA NOD). 8 jan ochtend positieve ovulatietest, avond negatieve. 9e dus eisprong. Nu zit ik dat 9 dPO als ik goed reken. Zien jullie iets? Ik zie wel iets als ik goed tuur haha... maar zijn die testen dan zo ongevoelig of is het gewoon negatieve test?