Oh okay, omdat je je tekst zo begon, dacht ik dat je cyclus hiervoor op 9-10 dpo je ongi was begonnen
Nee sorry heb het verkeerd geschreven en kon niet meer aanpassen... afgelopen 3x cyclussen was netjes14/15 dpo en cyclus van 28-29 dagen om en nabij..
@RoGiJuLi, als ik terugkijk dan heb ik van cd9 tm cd12 eiwit gehad, met op dag 12 een klein beetje spotting en op dag 11 het meeste rekbaar slijm. Op cd 18 roodbruin bij afvegen en dit ook op cd 20. Zou het dan zijn dat ik op cd 11 eisprong had en op 17/18 innesteling?
Aah kijk dan klopt hij prima. Eisprong op cd 12, innesteling op cd 17-18 (5-6 dpo) en op cd 20 de eerste posi test en vandaag 10 dpo.
Ik denk zelf iets verder. Anders zou ik 6dpo al licht positief getest hebben en geen sex gehad hebben rondom m'n ovulatie
@RoGiJuLi bedankt, dan klopt dat wel een beetje met de 9dpo die je me zaterdag gaf aan de hand van mijn predictor early. Ik ga dan zelf uit van ongeveer 11dpo!
Ik ben er al weer even uit en dit was de enige test die nog bij Kruidvat lag.. (babyboom op komst?!) Ik vind hem te breed voor de pennenstreep maar licht nog.. ik ken deze test verder niet dus.. help?
Hij lijkt idd uigelopen te zijn naar een bredere streep. Dit is geen foto binnen afleestijd lijk ik zo te zien. Ik zou toch even een ander merk doen. Just to be sure.
heb hier en daar gelezen van niet. Ikzelf heb de normale van de action gebruikt. Heb je er 2 voor 2,49