Beide testen zijn niet zo betrouwbaar maar als ze allebei positief aangeven dan lijkt mij dat te toevallig en denk dat de uitslag wel klopt.
Ja ik weet ook niet waar ik ongeveer zit in m’n cyclus.. ik gok dag 24/25. Haal voor donderdag wel een ander! Dat die Kruidvats tegenwoordig zo beroerd geworden zijn en de predictor zo geprezen wordt.. Ik voel me van de oude stempel
ja daar stond ik ook even van te kijken hoor. Toen ik 5 jaar geleden zwanger was van mijn dochtertje was het juist andersom
Hallo meiden Zit vandaag 9 dagen na cryo terugplaatsing van 5daagse embryo... Rechts is van vandaag en links van zat vroeg in de ochtend.. Geen ovitelle of pregnyl gespoten.. Mag ik voorzichtig blij zijn???
Hmm er is oploop maar wel erg lichte test voor 14 dpo. Kun je niet een bloedtest doen morgenochtend? Edit: hoe gevoelig zijn deze testen?
Hij is wat aan de lichte kant maar loopt wel op dus dat is hoopgevend. Zijn dit gevoelige testen of normale?
Dat is best gevoelig. Misschien late innesteling? Heb je toevallig nog andere testen in huis? Dan zou ik daar eens mee testen om te kijken of je daar een mooier streepje op krijgt.
Had met kruidvat getest die is iets lichter maja is ook andere test natuurlijk.. k test morgen weer...
Spannend @Sara190,, ik vind de test voor 14dpo ook wat licht maar er is wel oploop. Kijk eens bij mijn eerdere berichten. Ik heb ook op mijn eerste testdag de sensitest gebruikt en tegelijkertijd de predictor. Het kleurverschil vond ik best groot. Maar om de oploop in de gaten te houden zou ik het nu bij de sensitest houden
Ik zou even aan je HA vragen of ie niet 2 bloedprikformulieren wil maken... hoop dat je gewoon traag hcg aanmaakt en sn e l mooie test hebt
Vind het voor 9 dagen na terugplaatsing eigenlijk helemaal geen slechte test. Had zelf pas 14 dagen na de terugplaatsing een echt mooie lijn (nog steeds geen knal). Als je nu om de dag een test doet, zul je vast oploop zien. Houd je ons op de hoogte?
Ik test dagelijks nu haha.. I dont know hoor verschillende reacties kan nog niet blij zijn.. Fijn dat jij dat ook had! We zullen het zien..