Als gisteren je nod was vind ik persoonlijk dat deze echt te licht is, zeker voor een pridictor. Ik zou dan ook denken negatief.
Ik ben heel benieuwd hoe het verder ontwikkelt. Misschien nu nog te weinig HCG waardoor de streep zo licht is.
Volgens de app verwacht ik 17 feb pas mijn menstruatie die neemt het gemiddelde van mijn andere cyclussen. Ik ben dan ook pas aankomende week "vruchtbaar" volgens dat ding haha.
Maar als je al 3 dagen na je nod zit en je niet genoeg HCG hebt dan is het niet goed. Niet om lullig te doen maar er zou nu toch echt al wel een duidelijker streep moeten staan.
Ik had bij mijn eerste pas 1 week na dat ik ongesteld had moeten worden een goede streep, ik zou over een paar dagen weer testen. Hopelijk loopt ie mooi op !
, maar de app weet niet wanneer je eisprong is, dus pakt het geniddelde. Jij weet nu wanneer je eisprong is geweest en dat betekent nu dus eerder je nod
We gaan het zien. Ik hoor heel wisselende verhalen over hoe snel er een tweede streep verscheen. Zo lang er nog geen duiveltjes zijn en hij vrijdag oploopt, heb ik goede hoop.
Dat is waar, ik kan het gewoon haast niet geloven dat ik nu een "korte" cyclus heb. Misschien dan toch 8 feb testen
Links is inderdaad de controle streep. Nu is het wel zo dat de onderste een Clear Blue digital test is en die gaf nog geen smiley aan... Maar vond ze al zo donker, vandaar mijn onzekerheid
Zou er morgenochtend weer eentje doen.. zodat je hem niet evt mist, denk dat het nu niet lang meer duurt. Alvast zorgen dat er wat klaarligt?