Mooooie oploop idd!! Die action testjes zijn toch wel heel fijn he Die zijn hier helaas op. Heb nog wel een dipstickje gedaan, maar die vind ik minder fijn. Gelukkig wel wat oploop te zien, maar denk dat de action er wel uitgeknald was na mn oploop tussen gister en eergister. Als ik jouw testje vergelijk met mijne van gister denk ik dat ik vandaag precies 4 weken zwanger ben. Dan wordt het echt he ☺️
Dat had ik al verwacht Is toch wel een geruststelling dat de oploop zo goed gaat en dan moet die gaan knallen ook! Die kwaaltjes klinken allemaal enorm bekend Fijn dat je je verder goed voelt! Zo benieuwd naar je eerste echo, mag je ook eerder of pas met de termijnecho? Mooie oploop weer!! Ja ben er bijna, maar het vlot de afgelopen weken niet zo. Ben ziek geweest en m'n lichaam is daardoor wat van slag. M'n cyclus gooit er ook nog ff iets bovenop. Zag vanochtend dat ik alweer 0.9 kg zwaarder was dan afgelopen dinsdag. Dus dat is ff balen. Mja komt wel weer goed
Ja denk het ook wel dat je dan een mooie knaller gehad had! Gelukkig op de dipsticks ook oploop te zien!! Denk idd dat je vandaag 4wk bent zijn we allebei in oktober uitgerekend! Het wordt dan echt “echt”! Op naar een mooie eerste echo ❤️
Ik mag wrs rond de 7wk al een inwendige echo, is standaard protocol bij mijn ziekenhuis bij ovulatie inductie. Wel blij mee hoor want dan hoef ik niet zolang te wachten op de termijnecho Oh ziek geweest? Shit zeg... griep? De laatste beetjes kunnen idd wat langzamer gaan en al helemaal als je niet lekker bent... misschien een dagje je laten gaan met eten zodat je lichaam weer in de verbrandingsmodus gaat? Ben ervan overtuigd dat het laatste beetje er ook echt wel vanaf gaat!
Met 7 weken is wel een heel mooi termijn. Dan zie je zeker weten een frummeltje met een mooi hartslag. Spannend hoor! Kan me heel goed voorstellen dat je er blij mee bent, 12 weken wachten duurt echt een eeuwigheid. Heb hier een medische indicatie en dus ook met 7 weken een echo gehad en die 7 weken duurde al lang, laat staan wachten tot de termijnecho Ja, buikgriep en daarna waren m'n darmen zo van slag dat ik last kreeg van PDS. Dus dik 1,5 week goed ziek geweest. Een dag losgaan heb ik overwogen, maar ga het eerst proberen door gewoon vol te houden met gezond eten. Mocht het nou volgende week nog zo zijn dan doe ik het misschien wel. Het komt ook wel goed, weet ik wel. Maar die motivatie haha
He jeetje zo vervelend die buikgriep!! En dan ook nog eens PDS! Kun je idd goed beroerd van zijn.... Gezond eten is idd ook wel beter maar soms is even 1 dagje snaaien een goeie zet om je lichaam weer ff eraan te laten herinneren dat er verbrand moet worden Jaaa gaan 3 lange weken worden haha! Maar wel fijn want wachten tot 8 of 10 weken duurt helemaal lang! Ik en manlief hebben zojuist de cb digitaal gedaan want hij was het zat om niet te kunnen geloven dat ik echt zwanger ben hahaha mannen kunnen een streep niet vertrouwen hahaha Hij zei “let maar op, komt weer niet zwanger te staan!” En tadaaaa!! Gelijk een glimlach op zijn gezicht en kreeg ik een dikke knuffel, een kus en een felicitatie
Jaaaa ❤️ na 2x een vmk kan ik ook wel snappen dat ook manlief niet veel vertrouwen erin had.... maar voor nu kunnen we blij zijn
Is zo'n lichte streep normaal voor 12/13 dpo? Gisterenavond de sensitest gedaan dat is de bovenste en de tweede is van vanmorgen samen met de kv test.
De tweede is wel duidelijker rowena! Hopelijk een mooie oploop komende dagen Ik vind dipsticks sowieso iets minder gevoelig, die geven hier veeel mindere streepjes dan de action testen. Kv was ik al nooit zo'n fan van, die geven bij mij ook niet superstrepen.
Is ook voor het eerst dat ik ze gebruik haha (dit is de extra sensitive). In het verleden juist een heel positieve ervaring met de kv test. Ik zag dat jij nu echt een knal test had, gefeliciteerd.
Bij een innesteling rond 10 dpo zou dit absoluut kunnen. En je test is opgelopen zie ik wat super meid!!! Op je kV zie ik em ook ❤️
Jaaaaa supermooi!!! Nu idd stoppen met testen en genieten op die roze wolk! ❤️ Ik ga straks mijn knaller testen
Hier nog even een verschil dan tussen dipsticks (die zgn vanaf 6 dagen voor nod kunnen en vanaf 10 hcg aan moeten slaan) en action (die vanaf 25hcg aanslaat volgens de verpakking).
Wow dat verschil is enorm!!!! Ik ben ook niet zo’n fan van dipsticks hoor, altijd al het idee gehad dat ze pas later positief aangeven. In elk geval heb je genoeg bevestiging door de action test