Ja dat leek er wel op Gebruikte s’ochtend mijn tweede plasje i.p.v. ochtendurine, aangezien dat hier op het forum vaak wordt aangeraden
Ja jeetje, kan er wel de hele dag naar kijken!! Maandag het ziekenhuis bellen en mijn echo inplannen wrs over 3 weekjes al
Ben ook echt helemaal in de wolken!! Hoe gaat ie met jou?? Had je de termijnecho nou al gehad of moet je nog? (Sorry, ik weet dat je het hebt gezegd maar zoveel drukte dat ik het niet meer bijhoud )
Oooh dat is het al bijna! Altijd weer een spannend moment ❤️ Zal vast en zeker weer genieten worden! Ik voel me super!! Wel elke ochtend misselijk en begin last te krijgen van moeheid tegen het eind van de middag maar verder kan ik mijn geluk niet op
Goede oploop? Links is eergisteren. Rechts vandaag. Midden gisteren. Met ochtend urine. Zit denk ik 1 dag voor nod nu. In het echt is de rechter nog iets donkerder.
Ik zie eerlijk gezegd niet echt een oploop, maar dat kan zeker ook aan mij liggen Hopelijk de komende dagen wel een mooie, duidelijke oploop!