Oke dames volgens mij heb ik nu weleen knaltest. Kan iemand mij het een en ander uitleggen. Het is nu 3-4 dagen geleden dat mijn man en ik samen zijn geweest. Omdat ik nu een LH piek heb is mijn ei nog zeker niet geweest toch?
Dit is zeker een knaller! Je eisprong zal binnen 48 uur plaatsvinden en is dus nog niet geweest Als de mogelijkheid er is het vanavond en overmorgen gezellig maken, dan zit je qua timing wel goed. Morgen mag natuurlijk ook als je de kans wil vergroten, maar dat is maar net wat jij en je man fijn vinden
Nou dames, ik denk dat mijn piek alis geweest. De testen lopen alleen nog maar af. Maandag was mijn eerste positieve ovulatietest en gisteren de laatste. Vanaf wanneer moeten ik tellen voor de daadwerkelijke eisprong? Heeft het nog nut als we vanavond seks hebben?
Als die van maandag echt positief was dan denk ik niet dat vanavond zin heeft want het duurt vaak even voordat het zaad op zijn plek is en dan zal het eitje waarschijnlijk niet meer leven (Als ik het goed heb)
Hier nu weer afloop dus hopelijk was gisteren echt de piek en heb ik morgen een verhoging in mijn temperatuur..
Dat vermoeden had ik helaas al. Hopelijk was alleen maandagavond dan genoeg. En anders volgende maand maar weer. Ik denk wel dat hij positief was maandag. De streep was het zelfde als de foto die ik gisteren heb geplaatst. Hoe lang kan een ovu test positief zijn eigenlijk?
Dan is maandagavond goed hoor kwa timing hier gisteren de positieve en zondag en gisteren gezellig gemaakt, vind het ook wel goed en ga dan niet vanavond nog een keer haha Bij de een duurt die piek maar kort en bij de ander kan die langer duren maar je rekent vanaf de eerste positieve.
Nou, fingers crossed dan maar! Hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test in handen! Dankjewel voor al je hulp en het meekijken!
Grappig om te zien. Als je naar de streepjes kijkt (wat je dus niet moet doen!) lijkt hij negatief. Maar toch een smiley, jeuj! Alleen de z&k testen knallen niet, iemand hier ervaring mee? Waar moet ik nu vanuit gaan? Gaan het iig vanavond gezellig maken..
Ik vind deze dus heel lastig. Ik had dus dit (zie foto) zo’n lichte/negatieve Sensitest en een smiley op CB. Ik vertrouwde eerder op de andere test!
Hmm en weet je al welke uiteindelijk gelijk had? Werd die ander later nog positief? Of ben je nog niet zover?
De Sensitest werd later nog beter hoor! Ik zou vertrouwen op je zwanger&kids test eigenlijk. Dat die nog iets oploopt.
Hoelang zat daar tussen? Vorige maand kon ik geen piek ontdekken op de z&k, vandaar dat deze mij nu duidelijk leken. Maar niet dus Mijn z&k ziet er wel positiever uit dan die van jou..
Ik weet van zwanger en kids dat ze heel erg knallen normaal, dus wel gek. Ik zou doortesten. Als voorbeeld, dit die van mij vandaag:
Ja zo heb ik ze in het verleden ook gehad.. alleen de laatste maanden niet meer Vandaar dat ik overstapte. Veel plezier vanavond
Wil deze ook wel graag even delen nog: van gisteren (ochtend en avond) en vandaag (ochtend en zonet). Morgenochtend nog een laatste testje om te kijken of er oploop is met de eerste test, en dan zondag de digitale, en dan is het wel welletjes en geef ik me over