Zwanger & kids early test vanmorgen. Op deze foto opgedroogd. Schaduwlijn te zien binnen 5 a 10 min. Ziet dit eruit als een indrooglijn?
Het is een dun penstreepje denk ik? Ik vermoed dat het niets is, sorry. Maar mss gaat het wel beter over een paar dagen hoor!
Dan heb ik niets gezegd! Ik ben ook geen expert hoor, ik zit mezelf altijd scheel te staren in de hoop dat ik wat zie voor degene in dit topic
Ah haha dat is lief. Daar hebben wij dames wat aan! Zijn indroogstreepjes altijd dun? Dat dacht ik altijd maar vraag me dan wel af waardoor 'echte' valse streepjes dan worden weergegeven. Afgezien van gevoelige en flink opgezette onderbuik voel ik niets. Heb nog een vroege test, morgen doen of beter 1 a 2 dagen wachten?
Als je hier een licht streepje op hebt moet een vroege test een duidelijker streepje laten zien. Maar wil je een duidelijk resultaat, dan zou ik een paar dagen wachten.
Ik zie m wel. Als je m binnen afleestijd zag dan zou het kunnen. Ik kan nooit wachten, maar 2 dagen is beter als het je lukt
Dit is ook een vroege. Vanmiddag ook een gewone dipstick gedaan. Hier dacht ik een vage schaduw te zien maar kan ook zijn dat ik dat wilde zien,-). Komende twee dagen moet ik werken. In de hectiek van de ochtend misschien niet handig. Als ik een paar uur niet drink of plas, kan ik het ook in de avond doen toch?
Ik zie hem duidelijk. Na hoeveel minuten heb je deze foto gemaakt? En ja in de avond kan je ook testen. Als je urine maar goed geconcentreerd is.
Deze foto is wel een paar uur later. Wilde testen of de streep bleef staan na druppeltje water. Deze foto kort daarna gemaakt.
Oke, bedankt voor je reactie! Ik heb geen idee wat er dan mis is met mijn manier van testen.. misschien te weinig urine erop? Hij is toch echt van 10 min de onderste test. Kreeg eerder ook de reactie dat een test oud leek. Als je goed kijkt naar de onderste test zie je dat het stukje waar ik op geschreven heb ook nog nat is! Groetjes
Ik vind het er uit zien als een vroege positieve test. Ik zie hem in ieder geval wel. Ik zou gewoon lekker over 3 dagen testen, laat de hectiek je afleiden en dan weet je daarna vrijwel zeker waar je aan toe bent
Jij ziet denk ik de rand van de teststrip, die lijkt inderdaad op een pennenstreep. Als je goed kijkt zie je tussen de controle en de pennenstreep een teststreep
Ik zie wat je bedoelt een heel licht streepje. Ik vind je test ook niet geel, het lijkt een beetje smoezelig maar dat komt denk ik door de kwaliteit van je camera. Ik vind hem wel erg licht om echt doorslag te geven. Hopelijk straks mooie oplopende testen. Het nare is dat het erg lastig is om het verschil te zien tussen vroeg positief en een vals streepje
Hmm ja zo lastig! Moet eigenlijk ook gewoon een paar dagen wachten. Maar we weten denk ik allemaal hoe moeilijk dat is
Ik heb met mijn eerste ook vanaf 9 dpo getest, ook zo licht, ik weet hoe het is afgelopen jaar ook een keer zwanger geraakt en vroeg getest, alleen bleven die testen steeds licht en ben ik ongesteld geworden, maar doordat ik dus wel positieve testen had gehad bleef ik onzeker, en ze bleven ook positief na de menstruatie. Uiteindelijk is dit eem heel stresvol onzekere periode van enkele weken geweest, met veel symptomen en uiteindelijk zelfs een bloedtest. En als ik niet vroeg getest had dan was dat alles me bespaard gebleven, vandaar dat ik er nu wat huiverig mee ben.