Ik weet het niet. Ik dacht 15 juni een positieve ovulatietest te hebben De 24e knalde hij echt. Verder geen idee omdat ik een bijna onbestaande cyclus heb. Ik heb pcos kenmerken maar voldoe niet aan de meeste symptomen. Lastig he. Heb wel eerder ovulatietesten gebruikt maar nog nooit zo'n knaller gehad. Na mijn bevalling in oktober nog geen menstruatie gehad...bv gegeven tot afgelopen maart.
Knalde hij alleen de 24e? Of de dagen daarna ook? Ik denk dan dat je de 27e je eisprong had en nu op 3dpo zit
Ik zie op de onderste foto wat je bedoelt. Wat voor kleur is het in het echt? Is het niet het voorbedrukte testlijntje? Ik hoop dat je snel een duidelijke test in je handen hebt
Zie helemaal niks, maar als je de 24e een positieve ovulatie test hebt, dan zit je nu wellicht op 4 dpo? Dus is ook nog te vroeg
Kunnen jullie met mij meekijken? Ik ben 12 of 13 dpo... gisteren dacht ik ongesteld te worden maar ik had alleen een bruine veeg... het heeft tot nu toe niet doorgezet maar toch net een testje gedaan: predictor express
Ik dacht misschien als de 15e al wel positief was en de 24e een reactie op hcg had geen ovulatietesten meer om door te testen om te kijken wat er gebeurde. Ben echt geobsedeerd inmiddels Heb nog genoeg z&k dipsticks dus vanmiddag daar een van gedaan. Weer zo'n wel of niet schaduwlijntje
Heb je een foto van je ovulatie testen? Ik zie op deze testen ook geen streepje.. Als die van de 25e op hcg had gereageerd, dan was je hcg test nu ook positief geweest.. Denk dat je nog even geduld moet hebben!
Kan het zijn dat je eisprong later was? Zie m wel, maar is wel licht voor 12 of 13 dpo namelijk. Hopelijk gaat hij mooi oplopen
Je vroeg om mee te kijken, vandaar dat ik gewoon eerlijk zeg hoe ik het zie . Hoop voor je dat hij mooi oploopt