Okay, bij een latere innesteling zo rond 9 dpo zou het kunnen idd. Ik moet zeggen dat ik niet echt veel zie op de testen, maar de belichting is nogal blauwig
Ik breek even in, maar een innesteling op 9 dpo is niet laat? Ik lees overal dat de innesteling 8 a 9 dagen na de ovulatie gebeurd. Kan ook 5 of 6 zijn maar dat is dan vroeg, en 11 of 12 is dan laat. Maar 9 is normaal.
Ik zeg ook niet te laat, maar een latere Gemiddeld is 7 dpo. 9 dpo dus wat latere en 4-5 een wat vroegere
Zojuist een test gedaan Volgens mijn beleving 11 dpo, maar volgens de app 9 dpo. Binnen de afleestijd, maar lijkt eerder een indroger ofzo, hij pakt wel op negatief, weet niet of dat met indrogers ook zo is... Wat denken jullie
Ik blijf maar testen met die action testen haha. 9dpo vandaag en heb net in de avond nog een testje er tegen aangegooid. Het is een normale van de Action. Hopelijk blijft het goed gaan.. ben stiekem al heeel blij!
Heeeel licht zie ik een 2e streepje. Als het binnen de afleestijd is, zou het gewoon goed moeten zijn toch? Hopelijk issie morgen duidelijker! Mocht je dan nog een testje gaan doen.
Ja ben beetje in de war nu haha. Voor mijn gevoel heb ik echt de 13e eisprong gehad maar volgens de app 15e. Als ik het goed gevoeld heb zoals vorige maand zal het wss niks zijn en als de app gelijk heeft mss wel (of ben mezelf lekker valse hoop aant geven, maar hoop doet leven he haha) we gaan het zien. Ik verwacht er eerlijk gezegd niet teveel meer van. Jou testjes lopen mooi op, hopelijk blijft het zo, ikduim mee!
In most successful human pregnancies, the conceptus implants 8 to 10 days after ovulation. Pubmed artikel dus geen random Wikipedia pagina https://www.ncbi.nlm.nih.gov/labs/pubmed/10362823-time-of-implantation-of-the-conceptus-and-loss-of-pregnancy/
Het kan best dat je app gelijk heeft. Het hoeft niet zo te zijn dat je ei springt op het moment dat je pijn hebt. Ga je morgen weer testen?