Ooh ik hoop het! Ben wel beetje bang dat het toch een valse is. Als dat zo blijkt, verschijnt die lijn wel heel snel..! Misschien test is vanmiddag nog een keer met zelfde test om te kijken of daar ook een tweede lijn komt
Met indicator is wel gevoelig geloof ik. Maar zou dan sowieso wachten tot morgenochtend en dan met je 2e urine.
Dankjewel voor je reactie. Ik zag het lijntje nog niet voordat ik de test deed..Misschien doe ik diezelfde test vanavond nog eens, en anders morgen
Lijntje kan zichtbaar zijn geworden nadat wat kleurstof erdoor liep. Ik zou wachten tot morgen, als je nu zwanger bent, ben je dat morgen ook wel en heb je hopelijk meer hcg
Spannend hoor! Ik heb ook pcos en sinds mijn bevalling okt 2017 geen cyclus gehad. Eerste zwangerschap clomid, tweede had ik het net in huis toen ik in verwachting bleek. Ik duim voor je!
Dankjewel!! Wat fijn dat de 2e onverwachts en zonder clomid is verwekt! Hier helaas allergische reactie gekregen, maar vind de letrozol eerlijk gezegd fijner dan clomid. Ben benieuwd of het gaat oplopen of juist alleen een schaduw is....
Vind het wel fijn dat ik dus niet de enige ben die “iets” ziet!! Dacht al dat ik het inbeeldde..... vind het nu helemaal spannend!!! Zou ik morgenochtend al een duidelijkere test moeten hebben dan? Of beter vrijdagochtend pas opnieuw testen?
Dat vraag je aan iemand die echt verslaafd was aan testen he Ik testte vaak in de ochtend en avond. Dan zag ik al een oploop. Maar ik hoor hier het antwoord te geven "Het beste kun je om de dag testen"
Haha ja ik ben ook zo hoor, neem me steeds voor om niet zo vroeg te testen maar zwicht toch elke keer weer Ik zie wel wanneer ik opnieuw test, denk vrijdag, dan zou er in elk geval duidelijke oploop moeten zijn als het echt raak is
Oke ik kon het dus ook niet laten en net weer zo'n zelfde test gedaan als vanmorgen. Heel goed de tijd in de gaten gehouden deze keer De test was met 5 min nog niet volledig doorgelopen (er waren nog wat van die paarse vlagen te zien op het wit) rond 5 min leek ik een waasje te gaan zien en binnen 10 minuten zag ik onderstaande foto. Wat moet ik hier nu van denken?? Hoezo testverslaafd..