Trouwens kan misschien wel een inschatting maken van dpo. Had had ovulatietesten gedaan waarvan er een positief was de 24e. Dan zou ik 9dpo zijn??
Ik hoop heel hard dat je overmorgen een mooi tweede streepje te zien krijgt! Hou je ons op de hoogte?
Klopt, dan ben je idd 9dpo. Dat verklaart gelijk waarom je zulke lichte testen hebt. Op het rijtje zie ik op de onderste sowieso een licht streepje! Ik hoop dat je snel een duidelijke streep op de test hebt staan!! En ja ik hou jullie op de hoogte van mijn test... nog eventjes geduld
Net getest in de hoop duidelijkheid te krijgen, maar ben er alleen maar onzekerder door geworden... Vorige ronde ook 2 dagen lichte strepen gehad en toen ineens wit en die dag ook bloedverlies... Wat denken jullie van deze test? Foto is na 5 min gemaakt. Ik ben niet zeker van mijn ei, maar zit nu op CD 29.
Jaa! Zie hem op de onderste, hoef niet te turen. Wel mooi voor 9DPO vind ik! Ga je overmorgen weer testen?
ik zie hem gelijk!! hoeveel DPO zit je? CD29 zegt mij nog niet genoeg :X... Wel prachtige test, wanneer ga jij weer testen?? Vind het altijd leuk om die oplopen te zien! Hoop voor je dat het deze keer mooi oploopt ^^
Klopt inderdaad... Ik heb geen testen meer in huis, dus zal vandaag na het werk nieuwe kopen. Dan denk ik morgenochtend weer testen.