Ik denk idd 11-12 dpo. Dit kan idd vals zijn. Big bazaar is vaak vals helaas. Ik zou even een ander merk doen . Ik zie niks op de plek waar hij hoort te komen. Op de plek is het een witte streep. Test is idd wel ouder dan 10 min Ik zou morgen even opnieuw testen. Zal duimen voor een 2e roze streep.
@Mmmandy @eems @RoGiJuLi Met ochtendurine de andere big bazar test gedaan en die was helemaal wit. Is ook nog heel vroeg natuurlijk. Wanneer zou ik uberhaupt kunnen testen? Mijn cyclus voordat ik aan de pil zat was 30 dagen, dan zou 17-7 mijn NOD zijn,!maar de eerste maand na het stoppen nu was hij 35 dagen. Moet ik dat aanhouden? Of ga ik uit van die ovulatiepijn? Zo lastig. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik al bijna een jaar van de pil af en had ik echt een regelmatige cyclus (dat heeft wel 8 maanden geduurd, maar toch).
Nee dat kan echt niet vals positief zijn joh!! Ooohh ik heb net ook getest, positief! Ik kan het echt niet geloven! Ik vind m wel heel licht dus ik ben voor nu nog voorzichtig blij. En ik heb nog steeds zo’n gevoel alsof de menstruatie door gaat breken. Maar goed, dat had ik bij de vorige zwangerschappen ook hihi.
Ik zou 4 dagen optellen bij de groeipijn om op je eisprong te komen en daar 14 dagen bij optellen. Dus 28 +4 = 2 juli, plus 14 = 16 juli je nod
Wow Amy!!!! Wat een verassing! Ik had echt goede hoop bij jou en mijn gevoel had het dus goed Heb je een foto van de test?
Jaaaaaaa Ohh wat geweldig!!!! Super!! Heb je foto van de test? Hier net kruidvat gedaan.... En... een paar veegjes roze bloed gehad... wat is dit spannend
Naaah, echt een verrassing ja! Ik had echt geen goede hoop omdat ik het niet koud heb gehad. Ik ben nog wel voorzichtig blij hoor. Alles wees op een aankomende menstruatie eigenlijk en volgens mij is het best licht voor 14 dpo? Misschien 13 dpo, dar kan ook. Ik liep net in de action en dacht wow wat zijn die testen goedkoop. En thuis kreeg ik toch zo’n testdrang. Met een mini plasje getest, want ik hoefde geen eens te plassen eigenlijk. Ik geloof het nog niet haha! Toch bang dat het gaat doorbreken, want ik keek gisteren dus met een tampon en afscheiding was heel lichtbruin. Normaal is het wel donkerder als ik ongesteld word hoor. Maar toch, vind het nog een beetje eng haha.
Wow wat een prachtige test al! Ik zou me niet al teveel zorgen maken over bruin, dat kan van de innesteling zijn. Action testen schijnen alleen soms wat lichtere strepen te geven terwijl andere merken dan al duidelijk zijn, dus ik zou morgen ofzo een predictor doen aangezien die de mooiste streepjes geven. Maar wow wat ben ik blij voor je meid!!
Ziet er goed uit hoor meid! En zolang je afscheiding roze of bruin is hoef je je geen zorgen te maken. (Een klein beetje rood mag zelfs ook nog, aangezien alles zo goed doorbloed is nu) Ik duim op een plakkertje hoor!! Had jij trouwens die prefert (of preseed) gebruikt?
Jaaaa ik heb deze maand conceive plus gebruikt. En raak!! Is ongeveer hetzelfde als preseed.... proberen waard hoor!! Dank voor je woorden, ik probeer t maar los te laten..... zo spannend.....
Ja ik heb afgelopen ronde de prefert ook gebruikt, helaas niet gelukt... maar wow wat goed zeg! En zo toevallig dat je deze ronde zwanger bent geworden!
Ik heb voor mezelf besloten om niks meer te gebruiken. Ik ga ook niet meer tempen, geen teunisbloem voor ei, geen tarwekiem na ei, gewoon alleen de letrozol omdat dat nodig is en de foliumzuur en verder gooi ik alles aan de kant. Heb er gewoon genoeg van! Wij zijn al zolang bezig en probeer zoveel mogelijk om mijn vruchtbaarheid te bevorderen maar allemaal zonder resultaat. Dus vanaf nu proberen zonder alle mikmak een beetje rust te creëren want het wordt er niet leuker op na 2jr en 5mnd
Nee nog niet. Wij hebben eerst 2jr zelf geprobeerd aangezien ik een redelijke cyclus had van om de 2mnd. Daarna toch naar het ziekenhuis gegaan en opnieuw gestart met clomid. Helaas in ronde 3 begon een allergische reactie op te treden maar omdat we zeker moesten weten dat het door clomid kwam moest ik ronde 4 ook afmaken. Heb gewoon 5weken met extreme jeuk over mijn hele lijf gelopen!! Wat een ellende was dat!! Dus het was zeker dat clomid de boosdoener was. Nu heb ik de eerste ronde letrozol erop zitten, mag morgen met 2e ronde beginnen. Dit mag tot 6 maanden en daarna willen ze wrs eerst een hsg. De vervolgstap hierna zijn injecties, die wilden ze eigenlijk al starten maar omdat ik hier erg tegenop zie mocht ik eerst letrozol proberen, die slaan gelukkig goed aan dus mag nog 5 maandjes proberen. Had toch niet verwacht dat zwanger worden zo’n lang en teleurstellend traject zou worden aangezien ik in het verleden al na 4 rondes clomid zwanger was! Dus valt allemaal een beetje tegen voor mij...