Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel ->35

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door RoGiJuLi, 22 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Jeeeeeeee wat lang.... :( wat ellendig voor jullie.... zitten jullie nog niet in iui traject of ivf????
    Wat een tegenvaller zeg...... Idd omdat de vorige keer wel vrij snel is gelukt met clomid :(
    Echt het kan een zenuwslopende en heel verdrietige weg zijn.... weet dat nog van mijn dochter...
    En iedereen om je heen tussen de soep en de aardappelen door zwanger :(
    Ik gun je van harte dat het nu niet lang meer hoeft te duren voordat jullie tweede wonder komt!!!

LilyB vindt dit leuk.
  2. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja dat is nog het pijnlijkst! Inmiddels 2 nichtjes nu zwanger, ookal gun je het ze, het blijft toch weer een steek in je rug.
    Maar we moeten gewoon “vrolijk” en hoopvol doorgaan...
    Ik las in je handtekening ja dat je voor je dochter lang bezig was, kan me voorstellen dat dat ook een emotionele rollercoaster was.. gelukkig is dat je dit keer bespaard gebleven en ben je lekker spontaan zwanger geworden! Zo fijn he, als het ook anders kan :)
    Dankjewel, heel lief van je, ik hoop dat het “loslaten” een beetje geluk mag brengen.

3. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Jaa dat doet zó een pijn.... ik begrijp je volledig :(
    Je moet maar blijven lachen maar ondertussen......
    Hoop ook dat loslaten werkt voor jullie... ik had deze maand wel zo'n fuck it maand. Van ik zie t wel!!!!

Heel blij idd dat t nu eens gemakkelijk gaat bij ons......... zo dankbaar....

LilyB vindt dit leuk.
  4. LilyB

LilyB Niet meer actief

Snap ik dat je dankbaar en blij bent, zo’n lange weg is gewoon ontzettend klote en zwaar. Het is je zo gegund meid!!
    Hier gaan we maar proberen om de focus op andere dingen te leggen en dan zal het misschien wel goedkomen. Scheelt dat het vakantie is, dus veel leuke dingen in het verschiet! Vrijdag gaan we al lekker een weekend weg met zoonlief, dus dat is al de eerste positieve afleiding ;)

5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat heerlijk dat jullie even weggaan. Even de gedachten verzetten... en lekker genieten van jullie gezin... hoop heel erg voor jullie dat een tweede kindje jullie snel is gegund....
    En bedankt voor je lieve woorden :)

LilyB vindt dit leuk.
  6. English

English Lid

21 feb 2017
    60
    32
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL

7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jij ook bedankt voor jouw lieve woorden!
    Dit weekend wordt vast en zeker supergezellig! Idd even lekker genieten van het gezin. Even gewoon de gedachten nergens op!
    Ik hou me maar vast aan de gedachte dat een tweede kindje ooit wel gegund is, we moeten gewoon nog wat meer geduld hebben...;)

Kangerootje vindt dit leuk.
  8. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik zie helaas niks op deze foto :(
    (Hey, zijn dat ook Manhattan meubels? Hebben wij ook ;) )

9. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Tuurlijk gaat dat kindje er komen!!! Houdt vertrouwen!!

LilyB vindt dit leuk.
  10. LilyB

LilyB Niet meer actief

Zeker weten, we geven de moed nog niet op ;)

Kangerootje vindt dit leuk.
  11. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.390
    1.285
    113
    Vrouw
    Heel erg bedankt :)

12. Haya

Haya Actief lid

9 jul 2019
    110
    118
    43
    Vrouw
    Hii iedereen,

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben nieuw hier en het is ook mijn eerste keer dat ik deelneem aan zo’n forum.

Ik ben een pcos patiënt, en neem clomid sinds maart. Deze maand is het ronde 3 en ik heb utrogestan erbij gekregen.

22 juni is mijn menstruatie begonnen.
    3juni moest ik naar de gynaecoloog gaan voor een follikelmeting en toen was mijn eitje 17.5mm. Ik moest van mijn gynaecoloog vrijdag starten met ovulatietesten. En nu weet ik niet goed of ik mijn eisprong heb gehad want ik heb niets gevoeld. Ik heb jullie mening nodig!

Bijgevoegde bestanden:

margarethd vindt dit leuk.
  13. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Die onderste is in elk geval positief! Of je ei dan ook werkelijk springt is een tweede...controleren ze dat niet dan mbv een echo ofzo?

14. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Je bedoelt 3 juli denk ik?
    Of je eisprong geweest is, weten wij niet. Maar je hebt wel een LH piek gehad, dat laten je ovulatietesten zien. Dat geeft geen garantie dat je ei ook springt (meestal wel). Maar die piek heb je in the pocket! Meestal springt het ei 24-48 uur na de piek.

15. Haya

Haya Actief lid

9 jul 2019
    110
    118
    43
    Vrouw
    Helaas niet, ze geven me enkel een echo om te zien hoeveel eitjes ik heb, en hoe groot ze zijn. Als ze groot genoeg zijn dan zegt ze dat we gemeenschap moeten hebben, ik krijg dan ook meestal een pregnyl spuit maar omdat het juist met een weekend is gevallen heeft ze me aangeraden om ovulatietesten te gebruiken. En mocht deze dan positief zijn moest ik twee dagen later utrogestan innemen. 2x per dag.

Ik zou dan tegen 21juli moeten testen, klopt dit?

16. Haya

Haya Actief lid

9 jul 2019
    110
    118
    43
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie, ben heel benieuwd of het gelukt is dit keer. Ik hoop van wel :(

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.061
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    6-juli je piek = 8 juli je eisprong en dan 22 juli je nod :)

Succes in de wachtweken ;)

18. tevreden

tevreden Actief lid

20 aug 2015
    433
    128
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heeft iemand ooit met de predictor express getest? Is die betrouwbaar?

Verwachte niks te zien, maar tot mijn verbazing zie ik een tweede streep. :eek:Alleen ik krijg die niet zo goed op de foto

Ik plaats het even hier en wellicht ziet iemand ook wat. Met het blote oog is het meteen te zien.

2FCEB68F-03A8-4C6E-B06D-DF5000F9C707.jpeg

margarethd vindt dit leuk.
  19. tevreden

tevreden Actief lid

20 aug 2015
    433
    128
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oohja, heb gewoon net getest met avondurine.

Had de afgelopen dagen ook getest alleen bleven de testen negatief uit. Dus vandaar dat ik niet verwacht dat ik bij deze wat te zien krijg.

20. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Ik zie inderdaad een licht streepje.. hoeveel dpo zit je?

Deel Deze Pagina