Ik heb het gevoel dat je mij onder de loep neemt. Jij weet toch niet wat ik in mijn prive doe enkel wat ik hier schrijf. Hoe kun je uitmaken dat ik iemand, of mezelf, voor de gek hou? Waarschijnlijk heb je erover heen gelezen. Ik heb geen zwangerschap gepland, maar het is wel welkom. Mag ik me er niet mee bezig houden omdat he niet gepland was? Dat bepaal ik zelf. Mijn vraag was globaal, of iemand mee kon kijken. Heb niet gevraagd wat je ervan vind dat ik ermee bezig ben. Edit: ik zal verder geen discussie hierover voeren.
Ik vind het gewoon bizar -zeker gezien je alles behalve stabiele situatie- that's all. Maar succes ermee. Ik hoop voor je dat wel/niet zwanger bent, geen idee namelijk wat je zelf hoopt
Ik moet heel eerlijk bekennen dat je eerdere topic (Geen kinderwens, gemeenschap zonder ac) en eerdere topics (daar is het loepje voor om een beeld te schetsen en die kan je ook uit zetten) de reactie van @bozoe best logisch is.
Je spreekt jezelf nogal tegen... absoluut geen kinderwens... maar nu ontzettend hopen op een positieve test, geen kind willen maar wel onbeschermde seks hebben. Nogal wiedes als je dit allemaal hier online zet dat je er op aangesproken wordt.
@Nieuwsgierigbijtje @Izzie7676 wat irritant dat jullie hier volledig off topic gaan zitten zwetsen over iemand. Hou je oordelen lekker voor je.