Ja dan ben ik weer bang dat het niet zo lang overleefd We zijn al boven de 35 haha erg hè ik ben bang dat dat dan invloed heeft.. maar goed 3 dagen achter elkaar zal ook niet ten goede komen van de kwaliteit..
Mijn gyn zei tegen mij gewoon 3 dagen achter elkaar ervoor gaan haha. Maar man zijn vcm van zijn zaad is zo hoog, dat al zou bij dag 3 er nog maar 10 procent over zijn dat nog ruim voldoende is (Maar ons enthousiasme nam itt tot zijn zaadcellen wel drastisch af met de dag hahahaha)
ja! Ik lijk vaag iets te zien. Zo’n ‘schaduwlijn’ begon het hier ook mee. Overmorgen nog eens testen! Ik duim voor je!
Ik ben geen expert, maar hij is wel heel licht voor nod zondag. Na 3 jaar met die testen testen, zijn ze bij mij altijd een stukje duidelijker. Was je eisprong niet later dan je dacht?
Oke nog even geduld dan. Ik gebruik de app 'flo' en die duidt aan nu zondag. Maar goed .. we zien wel. Er is nog hoop dus
Cd 16. Afgelopen maandag had ik mijn piek dacht ik....maar omdat hij weer donker uitslaat twijfel ik.