Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel ->35

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door RoGiJuLi, 22 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OumSou

    OumSou Actief lid

    11 jul 2019
    182
    92
    28
    Vrouw
    Je hebt helemaal gelijk :thumup:
     
  2. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Weet ik.. :roflmao:
     
    Toeteke vindt dit leuk.
  3. Cedi

    Cedi Niet meer actief

    #1083 Cedi, 20 jul 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2019
    Thanks! Jammer dat je hem niet kunt zien. Heb ik hem verkeerd geplakt? :confused: ik heb hem mijn profielfoto gemaakt. Misschien is ie dan te zien :)

    Hij is vandaag trouwens nog duidelijker en donkerder dan gisteren. Hij staat er nog eerder dan de controlestreep. Had een two pack, dus ik kan de tweede net zo goed opmaken
     
  4. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.930
    12.405
    113
    Vrouw
    @OumSou Welke waarde kwam uit je bloedtest?
     
  5. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Jaaaa op je profielfoto zie ik em. Daar kun je niet omheen, prachtige test!!
     
    Cedi vindt dit leuk.
  6. Cedi

    Cedi Niet meer actief

    Thanks toeteke! Dit is mijn eerste zwangerschap. Bij elke menstruatie-achtige pijn denk ik dus even: o jee! Maar buiten dat zijn we vooral héééél gelukkig.
     
  7. Drewi

    Drewi Lid

    27 jan 2019
    19
    14
    3
    Ik heb weer heerlijk popcorn gegeten!!

    @OumSou ik geef je helemaal gelijk. Ook heel mooi dat je een positieve test hebt.

    Ik vind de opmerkingen van de mensen hier echt idioot. Artsen tegenspreken en ook nog zeggen, wij weten het hier beter dan de arts. Zijn jullie niet helemaal lekker ofzo. Deze mensen hebben 7 jaar of meer jaren gestudeerd, zien dagelijks zwangeren. Hou ajb dit soort opmerkingen voor je.

    En weer @RoGiJuLi als een of ander goeroe hier op zp zien. Als beste temp kaartje lezer van zp. Nou ik ken er nog meer hoor, die zo'n kaartje goed kunnen lezen.

    Voor de rest wil ik alle meiden met een positieve test, van harte feliciteren en een hele fijne mooie zwangerschap toewensen.
     
    Seffie, Amy1989 en OumSou vinden dit leuk.
  8. OumSou

    OumSou Actief lid

    11 jul 2019
    182
    92
    28
    Vrouw
    Ik heb er niet naar gevraagd :$
     
  9. OumSou

    OumSou Actief lid

    11 jul 2019
    182
    92
    28
    Vrouw
    @Drewi hèhè, iemand met een gezond verstand! :D
    Je kan ze maar beter hun gelijk geven, want hun weten op basis van i dunno? Het allemaal véél beter! Dat mijn arts geen verstand heeft van zaken, dat ik verstandelijk labiel ben en weten ze heel goed wanneer me eisprong was! Maar owee als je tegen spreekt hoor, dan verziek je de boel voor hun :o:
     
  10. Drewi

    Drewi Lid

    27 jan 2019
    19
    14
    3
    Ja je moet echt uitkijken hoor! Anders de volle laag. Zij mogen alles zeggen en tegenspraak accepteren ze niet. Raar!!
    Maar jij bent lekker zwanger. Haha
    En idd ze denken waarschijnlijk dat ze zelf arts zijn, omdat ze zoveel ervaring hebben. Of ze hebben bewijs dat ze arts zijn, dan is het prima. Anders mond dicht en vriendelijke adviezen geven.
    Ze zijn waarschijnlijk zelf labiel.
     
    OumSou vindt dit leuk.
  11. OumSou

    OumSou Actief lid

    11 jul 2019
    182
    92
    28
    Vrouw
    Vriendelijk ho maar. Zelfs nadat ik heb gezegd dat uit de bloedtest een te laag hcg in zat en ik enkel rond me eisprong geklust heb, durft men nog te zeggen je hebt een late eisprong, je word terug gezet of nog erger... Je bent laf dat je nu op iedereen komt reageren. Terwijl mijn zwangerschap nog alle kanten op kan ivm onduidelijkheid. Maar goed, ik hou geen blad voor me mond. Ik praat wanneer ik weet waar ik het over heb. Al moet ik over een maand ergens op terug komen, omdat ik dan pas de feiten ken, dan doe ik het. Ik laat nooit over mij heen lopen, hebben zij effe lekker pech dat ze mij treffen. :rolleyes:

    Have a beautifull day dewri:thumup:
     
    Drewi vindt dit leuk.
  12. Drewi

    Drewi Lid

    27 jan 2019
    19
    14
    3
    Haha :roflmao::roflmao: ja ze krijgen van mij ook de volle laag. Het zijn vreemden voor mij, dus ik hoef hun geen verantwoording af te leggen of een grote mond te accepteren.

    Jij ook een mooie dag en ik hoop dat je kunt geloven dat daarbinnen iets aan het gebeuren is :thumup:;)
     
    OumSou vindt dit leuk.
  13. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Niemand heeft het hier slecht me the voor.
    Je bent nu wel de boel aan het overdrijven.
    Dat je rond je eisprong hebt gesext kan.
    Zaad blijft gemiddeld 7 dagen goed. Jongenszaadjes zijn sneller maar leven maar 4 a 5 daagjes.
    Meisjes zaadjes langzamer maar leven 7 dagen.
    Het gaat niet om dat wij de arts tegenspreken. Wij hebben gezegd dat een huisarts totaal geen verstand heeft van hcg waarden en oploop en zo. Ze zullen altijd zeggen een streep is een streep. Maar als je ervaring hebt zoals vele mama's hier met mij, weet je dat dat niet zo is. Een test moet oploop laten zien. Hcg verdubbeld elke 36 uur.
    Jou testje was negatief op jou (vermoedelijke) nod. Daarna werd hij positief. Dus je hebt of een latere eisprong gehad of een latere innesteling. Dat is alleen in jou voordeel en alleen maar goed nieuws voor jou. Dat betekend dat je nod later was en dat wil dus nog helemaal niks zeggen qua lage hcg waarde doordat de huisarts altijd 1ste menstr. Dag aan houdt.

    Stel net als mij ik heb een cyclus van gemiddeld 40 dagen. Stel dat ik op 1 juli ongesteld ben geworden dus dat is dag 1.
    Ik krijg 29 juli pas een eisprong dat is dag 29. Ik kom er 14 dagen later achter dat ik zwanger ben. Dat is 12 augustus. Volgens de huisarts en statistieken ben ik dan 6 weken zwanger. Omdat ze van 1 juli 1ste dag laatste menstr uitgaan.
    Maar dat klopt dus niet meer ik heb op 29 juli mijn eisprong gehad dus 14 dagen daarvoor moet ik aanhouden als 1ste menstr dag. Dus 15 juli. Dat maakt mij op 12 augustus dus 4 weken zwanger.
    Snap je het nu een beetje wat wij proberen te zeggen?

    Stel dat jij nu volgende week een echo krijgt en jij houdt vast aan die eisprong datum dan ga je onnodig in de stress zitten en bang zijn dat het mis is. Terwijl je gewoon later de eisprong had.

    Maar goed ik zeg al ervaring is meer dan boekjes.. M
     
    Sniekie vindt dit leuk.
  14. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wie zegt iets tegen jou dan?
     
    Leesteken vindt dit leuk.
  15. Drewi

    Drewi Lid

    27 jan 2019
    19
    14
    3
    Voel jij je aangesproken? Of heb je mij gecheckt?
     
    OumSou vindt dit leuk.
  16. OumSou

    OumSou Actief lid

    11 jul 2019
    182
    92
    28
    Vrouw
    @babyhope ik werd letterlijk voor gek verklaard en daarop ben ik terug gekomen

    Je uitleg over de duur van de zaad heb ik ook gehad. Gezien mijn temp. Is mijn huisarts er zeker van wanneer me eisprong was. Rooskleurig is het momenteel niet. Wanneer je lichaam heel traag hcg hormoon maakt, breekt het soms na een tijdje af. Vandaar mijn controle aankomende dinsdag. Een latere eisprong is volledig afgesloten dat kan dus niet. Ik kan nu enkel nog hopen dat dinsdag de waarde is gestegen, anders is het mis.
     
  17. OumSou

    OumSou Actief lid

    11 jul 2019
    182
    92
    28
    Vrouw
    Wie zegt iets tegen jou :eek:

    Ik zei ook niks tegen hen toen ze tekeer gingen en mij voor van alles uitmaakten. Maar dit bedoel ik. Owee als ie tegen spreekt :evil:
     
    Drewi vindt dit leuk.
  18. OumSou

    OumSou Actief lid

    11 jul 2019
    182
    92
    28
    Vrouw
    Ik heb ook niks gezegd tegen de dames die zo fel reageren en toch is het hun goedrecht om te reageren hoe ze willen. Net zo voor dewri.
     
  19. Drewi

    Drewi Lid

    27 jan 2019
    19
    14
    3
    Ik mag niet met jou meepraten. Maar meedeinzen met hun praatjes. Ik lees altijd mee en nu werd het tijd om te reageren. Want iemand voor gek of labiel te noemen, zijn echt niet wijs.
     
    Amy1989 en OumSou vinden dit leuk.
  20. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.584
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Aub hou mij uit het dit verhaal svp. Ook dat goeroe is echt belachelijk! Dat is niets wat ik over mezelf heb geroepen dus lijkt me ook niet nodig om dat te roepen in dezelfde zin als waarin ik wordt getagged.
    Heb enkel gevraagd om de tempkaart zodat er met het moment van eisprong meegekeken kon worden. Heb verder niks beweerd over wel/niet zwanger.
    Voor mij was deze "discussie" over wanneer de eisprong was al een aantal dagen klaar.

    @OumSou wat fijn dat je zwanger bent. Hopelijk gaat je hcg stijgen zoals verwacht.
     
    Leesteken, kly073, Sylva en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina