Zou morgenochtend nog een testje doen en dan weer een foto maken. Kunnen we met een natte test meekijken. Deze zijn al zo opgedroogd dat je er weinig mee kunt. Zou hem voor nu in ieder geval als negatief beschouwen. Hopelijk morgen wel een goeie positieve test.
Hoi dames, ik heb vorige week woensdag een positieve ovulatietest gehad. Daarna ben ik door blijven testen en namen ze af. Toch nog doorgetest omdat ik veel klachten had en zojuist heb ik wéér een positieve ovulatietest gehad. Weet iemand hoe dit kan? 31 juli was dag 1 van mijn cyclus. Ik weet niet hoe mijn cyclus loopt omdat ik 9 juli pas mijn spiraal heb laten verwijderen. Ik ben benieuwd of iemand hier ervaringen mee heeft. @RoGiJuLi jij misschien?
Oh ja en ik heb vanochtend ook twee zwangerschapstesten gedaan (k2v5 en 2besure) maar die waren negatief.
En dit was die van woensdag. Daartussen zat op vrijdag nog een redelijk donkere maar de rest was allemaal beduidend lichter daarna. Tot nu dus. De foto van hierboven van vandaag is in het echt nog donkerder.
Ik had dit. Zelfs m'n temp deed semi mee. Maar uiteindelijk bleek m'n ei dus niet gesprongen te zijn en pas de 2e keer daadwerkelijk te springen. Alsnog zwanger geraakt met dat ei
Dank voor de tips. Ik denk idd echt dat ik nu mijn eisprong ga krijgen. Allerlei klachten. Gister dus meteen geklust en hopen maar!!
Hallo.. Vanochtend heb ik positief getest. Ik ben benieuwd of jullie adhv mijn test kunnen zien wanneer ik ongeveer mijn innesteling zou moeten hebben gehad. Op 1 augustus had ik ovulatie pijn.
Ik denk 2 aug je eisprong en vandaag dan 14 dpo. Je innesteling zal ws rond 5-6 dpo zijn geweest Gefeliciteerd!
Gelukkig zijn mijn testen toch niet lichter geworden! Wel ben ik benieuwd wat jullie denken, met name misschien @RoGiJuLi nu ik het idee heb dat jij zon beetje de test-goeroe bent van dit forum (compliment ). Ik had op 1 augustus een positieve ovulatietest, in de avond. Toen ook sex gehad (evenals 28 en 30 juli). Begreep dus dat ik moet tellen vanaf 4 augustus als 1 DPO. Dat zou betekenen dat ik nu 13DPO ben, eventueel 14, als de eisprong al na 24u kwam. Is het dan niet gek dat ik best al een heel donkere test heb? Als ik het vergelijk met testen van de meeste meiden hier, dan vind ik ‘m toch best donker. Zeker als je overal leest dat je eigenlijk pas echt goed kunt testen op je NOD of erna en die verwachtte ik vandaag pas. Dit is mijn test van 11, 14 augustus en van 15 augustus. De test zonder tekst is van de 15e. Ik ben benieuwd wat jullie mening is, gewoon uit interesse. En misschien een beetje omdat ik me verveel