1 aug posi ovu = 3 aug eisprong en vandaag dus 13 dpo. Testen zijn helemaal goed hoor. Zeker niet te donker voor het aantal dpo. Ik denk ook bij jou een innesteling rond 5-6 dpo . En sssssttt mij geen goeroe noemen hoor. Daar kunnen sommige niet tegen op dit forum
Haha dat is dan jammer, maar ik lees jou altijd en je bent eerlijk en lijkt veel te weten. Dusss ik zeg t lekker toch. Dat is dan dus een vroege innesteling begrijp ik? Vind t weer net zo spannend als twee jaar geleden. Heb de eerste echo op 6 sept.
Nu ik trouwens even terug denk, ik had 7 augustus laat op de avond wel een paar minuten, heel licht wat steekjes onderin mijn buik, ergens een beetje meer naar rechts. Te licht om echt pijnlijk te zijn, maar gevoel genoeg dat het me opviel. Zou dat dan innesteling geweest kunnen zijn (kun je dat voelen)?. Had wel daarvoor Mc Donalds gegeten, misschien was het dat gewoon
Ik gooi even mijn ovulatie testen ertegenaan zoals jullie vast hebben meegekregen mocht ik nog niet met letrozol beginnen ivm vroege miskraam. Ben vanaf “cd1” begonnen met pcos proof smoothies, muntthee en monnikspeper in de hoop dat mijn lichaam zelf iets gaat doen... Gister al een duidelijke streep en vandaag zelfs iets donkerder!! Denken jullie ook dat mijn “natuurlijke” ei eraan komt? En opgedroogd is ie zelfs nog iets donkerder
Ik durf hier ijs over te zeggen.ik had altijd zulke streepjes in mijn cyclus Maar ik duim dat het snel gaat oplopen
Dankje voor je reactie. Ik heb persoonlijk nog nooit zulke duidelijke strepen gekregen op action testen, dus voor mij is dit al heel wat
Ik heb mijn piek weer gevonden! Nou blijf ik het toch verwarrend vinden hoor, ik dacht dat hij gisteren al positief was, echter gisterenochtend donkerder dan in de avond en nu vanochtend weer donkerder dan gisterenavond en nu net weer iets lichter Komt dit omdat ik te vroeg in de ochtend test misschien?? Vinden jullie die van gisteren ook al positief? Wanneer is nu mijn echte piek? En wanneer denken jullie dat mijn ei zal komen? Sorry hoor, maar ik raak er iedere keer gewoon van in de war haha, misschien moet ik volgende maand toch de ovu testen eens aan de kant gooien
Die van gisterochtend is idd al positief, dus zou van die “piek” uitgaan. Die van vandaag is idd nog veel donkerder, maar dit zal betekenen dat je lh echt op het hoogst is. Ik denk dus morgen je eisprong. Ze zeggen altijd dat het beste is om na 10:00 te testen omdat lh dan pas het beste zichtbaar is in je urine. Al met al, je eerste positieve test aanhouden (dus die van gister) Vandaag dus nogmaals benutten Veel succes meid, hopelijk deze ronde goed nieuws ❤️
Ik heb ook vaak van zulke rare strepen gehad met die action testen. Je kan er voor de zekerheid nog een tegenaan gooien en checken of die wel goed doorloopt. Spannend! Het zou zomaar kunnen, er zit wel oploop in. Ik hoop echt dat je straks ineens een knaller in je handen hebt!
Aah dankjewel Al weet ik dat oploop niet per se hoeft, maar heb ze nog nooit zo duidelijk gehad met action! Ik blijf nog rustig doortesten
Bedankt voor je heldere uitleg! Ik zie dat jij ook een mogelijk eigen ei krijgt! Wat zou dat super zijn zeg als dat zo is! Hopelijk voor ons beide een goede ronde
Ik zeg die van vandaag 9.15 uur . Maar de kv testen blijven vaak dagenlang onterecht positief waardoor de echte piek moeilijker te achterhalen is.
Net opnieuw getest en deze is wel goed gegaan.. even doortesten bovenste van vanmorgen en onderste van net.