Meen je dat nou...?! Dus het zou zomaar kunnen zijn dat ik mijn ei misschien wel gewoon misloop? Ik begin altijd pas rond cyclus dag 17 met testen en deze ronde zelfs pas op dag 18 (gisteren dus) het zou eigenlijk dus kunnen dat hij al eerder positief is geweest?
Ja, het is natuurlijk nog niet zeker, maar het lijkt erop dat we goed op weg zijn Ik duim ook voor jou hoor ❤️ Oja, mocht die van vandaag wel de “echte piek” zijn zoals RoGiJuLi vermoedt, dan ben je ook nog gewoon optijd hoor, zou sowieso vanavond lekker tussen de lakens duimen
Heeft het vaak iets slechts te betekenen als een test op 14/15 dpo, nadat eerdere testen al behoorlijk donker zijn geweest en de teststrepen ook binnen tien sec al verschenen, ineens toch weer lichter wordt? Streep kwam even snel, dus binnen enkele seconden, maar werd binnen afleestijd minder donker dan de vorige testen. Had er gewoon geen meer moeten doen maar er lag er nog eentje en die lag er maar te liggen. En nu begin ik weer een klein beetje te twijfelen.
Sommige hebben vast mijn berichtje gelezen! Over rare ovulatietesten. Net deze gedaan 10 dagen na mn laatste menstruatie? Nu al?
De eerste foto is van toen ik de test net gedaan had. Onderste test zonder tekst is dus van vandaag. De tweede foto is nu 1u/1,5u na het doen van de test. Dus wel droog maar nog niet zo droog zoals de andere test uiteraard.
Ik heb die action testen vervloekt vorig jaar. Ook 2 keer een slechte test er tussen. De controle lijn bij die laatste van jou is ook vager en lichter dan de bovenste. Je kan een nieuwe doen om te checken of dat de oorzaak is. Maar überhaupt kan een lichtere test allerlei oorzaken hebben. Denk aan minder geconcentreerde urine enz Maar ook vervelende dingen. Gaan we nu even niet van uit bij jou
Omdat het 10 dagen na mijn laatste menstruatie is.. en normaal is het toch echt 14 dagen erna pas positief.. erg vroeg deze maand!
Zoo blij!! hoeveel dpo denken jullie? En ik heb ook nog een predictor early + express zal ik deze morgenvroeg doen? Had mijn ochtend urine al weggegooid, omdat ik dacht ‘zal toch wel niet’
Mooie test hoor! Denk zo'n 12 dpo. Wat je met je predictor moet doen, is geheel aan jou natuurlijk. Ik zou hem zelf tot morgen bewaren.
Zien jullie iets??? Nog nooit eerder getest met action testen altijd alleen met die van kv 2 vr 5 euro
Op de eerste foto zie ik niets. Op de 2e foto lijkt het wel een streepje, maar de reflectie van een lamp staat er ook op. Nog een fototje maken ?