Okay dat is apart, de controlestreep is heel paars wat duidt opgedroogde test. Wel geeft de early vaker valse streepjes. Ik zou over 2 dagen even een ander merk doen
13 dagen later (cd 20), wel door toedoen van Pregnyl en de eitjes groeiden de vorige keer trager dan de keer dáárvoor. Cyclus daarvoor was 8 dagen na clomid al... (cd 15). Dus het verschilt altijd wel...
Ik zie een streepje en dat hij nog heel roze is op de plek waar hij wit moet worden...heb je nog een andere foto gemaakt wat later?
Vandaag is mijn nod, maar weet niet hoeveel dpo ik ben. Wie kan dit adhv de testen een schatting geven? Op 17-09 ei pijn gevoeld en ook seks gehad. Verder geen ovulatietesten e.d. gebruikt. Mijn cyclus duurt gemiddeld 28 dagen.
Ik heb ook zulke streepjes gehad (binnen afleestijd) en was niet zwanger. Ook met de early testen. Ik zou een ander merk proberen of kijken of je streepje oploopt
Bedankt voor jullie reacties. Verschillende ervaringen zo te lezen. Ik ga morgen denk ik even kV 2v5 halen. Als die echt duidelijker worden/zijn dan haal ik later deze week wel een predictor @loekie82 gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik vind hem er idd uitzien alsof hij nog niet helemaal is doorgelopen met dat roze. Dit had ik een paar weken geleden ook. Duurt even voordat hij helemaal wit is. Ik hoop dat hij mooi oploopt zo begon het ook bij mij
Jaja dames, ik denk dat ik het getroffen heb qua timing... deze is toch positief he?! Wij zullen ons amuseren in Parijs....
Gisteren heel wat onzekerheid na licht rozeverlies dus er toch nog maar een test tegenaan gegooid vanochtend. Mijn hart zonk even weg toen ik zag dat ik geen knalstreep had zoals ik deze week wel had. Echt liggen huilen in de badkamer omdat er afloop is en toen merkte ik plots dat het gewoon de controlestreep is die lichter is en niet andersom Voel me zo een miep nu haha! Het blijft moeilijk om vertrouwen te hebben in mijn lichaam na een miskraam
Op advies een ander merk gepakt. Ik ben altijd al een ‘middag/avondtester’ geweest en deze is met ochtendurine. Nod is vrijdag pas. Zien jullie het? Hij verscheen al toen de test nog nat was, maar was toen haast niet te fotograferen met mijn telefoon. Nu de test droog is, is ie beter zichtbaar. Toch hou ik een slag om de arm. Heb vrijdag en zaterdag echt typische kwaaltjes gehad die ik herken van mijn dochter, maar sinds gisteren zijn die weer weg en heb ik ander soort krampen rond/in mijn bm... Edit: ik zie dat het uploaden de foto weinig goeds doet