Ik deed zelf altijd tweede urine en dan voor het slapen gaan nog een keer. Anders zit er misschien zo kort op elkaar
Jaaa, hoe spannend weer, de derde maand na m'n mk nu zonder ivf een positieve test in handen 10/11 dpo. Kan het niet geloven!!
Ja, zo spannend, maar ben al de hele dag aan het stuiteren. Had de hoop op een spontane zwangerschap na al die tijd al bijna opgegeven. Zo bijzonder dit!
Vinden jullie mijn lijstje ook mooi? @RoGiJuLi volgens mij knallen deze testen nooit echt he? Zie geen voorbeelden namelijk haha
Hallo allemaal, Daar ben ik weer even, gister stelde ik al een vraag of mijn test positief was en gister avond nogmaals getest en het gezellig gemaakt. Vanmiddag weer een test gedaan en is nog steeds donker. Ik ben gewend dat mijn test na een knal streep weer afloopt. Zal dit kunnen betekenen dat mijn ei nog niet is geweest? Ik ben heel benieuwd en ik blijf even door testen. Test 6 is van gister middag, test 7 gister avond en test 8 van vandaag.
Wat bijzonder, gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst! Van dit soort berichten word ik ook positief!