Hier lijken mijn ovu testen niet op te lopen... zou de eerste dan toch de piek zijn? Vandaag 1x getest ivm werk om 18:30 uur exact dezelfde kleur als gisteren ....
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het je piek geweest is. Naast dat deze testen echt duidelijk knallen bij positief, is de teststreep lichter dan de controlestreep en is-ie dus negatief... Zijn dit al je testen? Zou-ie niet voor de test van 14-06 13.00 positief kunnen zijn geweest? Overigens heeft lang niet iedereen dat testjes netjes oplopen en vervolgens na een positieve test weer aflopen. Ik had in mijn cyclussen testen die alle kanten op gingen: dan weer iets donkerder, dan weer aflopen, dan weer oplopen, dan weer bijna blanco, dan opeens een hele donkere, dan toch weer lichtere, etc. Vrij frustrerend soms Maar een écht positieve was altijd wel duidelijk, zeker bij deze testen.
Het lijkt me wel heeeel gek als ie voor 14-6 al positief was... dat was 6 dagen na mijn ongesteldheid en de laatste 2 maanden had ik een cyclus van 32/34 dagen.. Dit zijn indd al mijn testen... zou eigenlijk de 13e beginnen maar was het helemaal vergeten! Ik test gewoon nog even door maar zo kost het me wel enorm veel testen haha
Herkenbaar, mijn cyclussen waren voor deze zwangerschap 32-40 dagen, heb me suf getest Ik had een korte LF, dus voor de 20 dagen had ik nóóit een positieve test (in de ronde dat ik zwanger geraakt ben op dag 29 pas een eisprong) en toch bleef ik steeds testen Op welke cyclusdag zit je nu?
haha zo frustrerend!! Ik zit nu op cyclusdag 14.. Heb even op een site berekend en met een cyclus van 32 dagen heb ik zondag m’n ovulatie en bij 34 dagen dinsdag... we testen dus even door.
Lijkt er wel op! Zou voor de zekerheid later vandaag/morgen nog een keertje testen, soms knalt ie nog meer en schuift het dus een beetje op
Op 10 dpo normaliter ik volg een ivf traject en heb nu een cryo teruggeplaatst in mijn baarmoeder . Maar gewoon natuurlijk zonder hormonen zeg maar .
Niets hè? wil zoo graag een lijntje zien dat ik hem ook gewoon zie.. Ik zit ook nog 4 dagen voor nod en 11 dagen dpo. Maar had dan al wel een duidelijker lijntje verwacht.. of gehoopt..