Help, wat is dit nu weer. Ik ben dpo 11 of 12. Ik had een positieve ovulatietest op 15/06. Ik weet niet precies wanneee mijn ei is gesprongen. Is dit zo'n bekende vals positief van Kruidvat? Streepje is in het echt roze, dit is binnen de tijd genomen. Ik vind het vrij licht voor dpo 11. Ik wou zekerheid, maar tis weer meer onzekerheid. Ik heb anders nooit streepjes bij kruidvat.
Hij is idd licht, maar het zou goed kunnen als de innesteling wat later is geweest. Ik zou doortesten en kijken wat er gebeurt.
Ik zie zeker een streep. Als je hem idd binnen de 5 minuten ziet is hij positief. Morgen nog een testje wagen. Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd . Dit was mijn eerste test 5 dagen voor nod
Gaan we weer! Het gekke is dat de onder en bovenkant van het test streepje roze is maar hij trekt hem dus niet helemaal door. Weet niet of het na uploaden nog zichtbaar is. Wie ziet nog meer wat? Action normale zwangerschapstest en binnen afleestijd
Ik heb de test net 10 seconde onder de kraan gehad om hem door te spoelen maar dat roze blijft staan. Ik dacht ophoping van urine. Weet iemand hoe dit kan?
Ik test altijd met action en nog niet eerder gehad. Ik beschouw dit ook niet als positief maar ben wel benieuwd of anderen dit herkennen of weten hoe dat kan. Ik dacht ophoping van urine maar dat heb ik dus doorgespoeld en blijft staan..
Zojuist met de digitale test getest!!! En ja hoor woehoe super blij!! Op de verjaardag van onze dochter dit geweldige cadeau gekregen. Nu hopen dat alles goed gaat. Bedankt voor de gene die mee hebben gekeken naar mijn testen.
Deze is van vanavond. Hij was opgedroogd en heb hem weer doorgespoeld met water en dit blijft er over.. Zien jullie het ook?