@Fraser inderdaad! Bedankt Hier gaat het tot nu toe gelukkig goed, dus ik heb er wel vertrouwen in En inderdaad, dat het ditmaal goed mag gaan, ik hoop het!
Dat klinkt al goed! Wat fijn zeg! Ik slik dit maal een bloedverdunner vanwege een verhoogde waarde op de bloedstolling, na onderzoek. Hopelijk helpt dat, tot nu toe ziet het er hoopgevend uit.
@Fraser fijn dat er iets is waar je toch iets van invloed op uit kan oefenen. Geeft toch wat meer vertrouwen dan, he? Is jouw eerste echo al gepland?
Ja, helaas zeker. Ovitrelle gespoten voor het opwekken van de eisprong. Ook bevestigd met een bloedtest. Ben er zelf ook bang voor dat het niet goed zit. Had ook een sterkere oploop verwacht op dit termijn. Afwachten maar
Ja 6 augustus, dus nog 3 weken geduld. Jij ook al gepland? Ik wacht nog even met echt meeschrijven in de de groep van de tweede helft van maart. Lees wel mee
Die onzekerheid is zo rot, duim voor en dat het goed zit en je gewoon een lage innesteling had. Ik zie namelijk wel een beetje oploop.
@Fraser haha dat afwachten snap ik! Dat was ook mijn voornemen Maar kon het een paar dagen terug toch niet laten om me aan te melden 3 weken nog, ik mag een weekje eerder (de 30e), maar ben ook een weekje verder Spannend hoor!