Net opnieuw getest... en jawel hoor; weer een (licht) streepje! Hij stond er nog sneller en duidelijker dan gisteren! Hopelijk zien jullie hem?
Dat was helaas weer een valse test; testen nadien helemaal wit.. Nu sinds gisteren op elke test een licht maar duidelijk streepje.. Ik heb alleen een heel slechte camera.. en kan niet meteen buiten foto's maken... Maar ze staan er wel!
Fijn dat je hem hier wel ziet Ik denk idd ook dat het nog erg vroeg is... moeilijk om niet té blij te worden, er kan nog zoveel gebeuren.. Duimen maar!
Haha, zeker weten! Moesten mijn testen nu niet op zijn, had ik er allicht nog eentje gedaan kan het echt nog niet geloven... Morgen voor het werk naar het Kruidvat. Ik wil niet overdrijven met testen, maar hoop wel oploop te kunnen zien..
Ik zou proberen jezelf een beetje in te dimmen met testen hahaha, hebt er vandaag al 4 gedaan Ik zou morgen kopen en dan (als je kan wachten ) er pas overmorgen nog weer 1 doen
Dan zou ik je alleen aanraden voor een goede vergelijking ook rond hetzelfde tijdstip te testen Wat vind je zelf van je oploop?
Ik had vanmorgen ook een test gedaan, maar die vond ik niet voldoende qua oploop. Dus vandaar weer ‘s avonds. Nu sla ik morgen over en dinsdag mijn laatst test op mijn NOD ik vind hem zelf wel netjes opgelopen in vergelijking met de test die ik vanmorgen had.
Mijn ovulatietesten worden lichter ipv donkerder, zou dit kunnen betekenen dat mijn eisprong op 17 juli of misschien eerder al is geweest? Ik ben op dag 11 begonnen met testen uitgaande van 28 dagen cyclus. Ik heb 23 juni mijn spiraal laten verwijderen, werd met spiraal niet ongesteld dus weet totaal mijn cyclus niet. Ben uit nieuwsgierigheid testen gaan gebruiken om te zien of ik een eisprong kan vinden zodat ik ongeveer weet wanneer deze is, niet van plan deze iedere maand te gaan gebruiken. Hoor graag jullie ervaringen!