Ja klopt, ik vind het ook een groot verschil, misschien verschil in concentratie? Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel dpo ik ben, maar op basis van de action test van gister gokte ik 10 dpo, omdat hij toen leek op die van mijn eerste zwangerschap. Is het handig om nog een test te kopen action of dr original om te kijken/vergelijken of is dat onzin? Of gewoon afwachten op de eerste echo
Je bent gewoon zwanger en de donkerte van de testen is ook wel een beetje koffiedikkijken, omdat het ook wel per persoon verschilt. De eerste echo geeft dan toch pas echt uitsluitsel!
Dit is zeker een positieve test! Zou voor de zekerheid nog heel even doortesten, soms kan-ie nog veel meer knallen
Ja maar die van de 13e knalt veel meer tov de controlestreep. Dus gisteren je piek en uiterlijk morgen je ei.
2/3 dagen voor NOD... normaal altijd bruinverlies. Nu ook, maar het stopte sinds gister.. vandaar mijn test.
Bij mij was dat altijd idd wel de piek, bij mij kwam het zelden voor dat ie nog donkerder werd, terwijl ze echt heel erg kunnen knallen...
Omdat ik tot mijn grote verbazing gisteren een vrij donker ovulatietest had heb ik vandaag 2x getest. Willen jullie meekijken zien jullie verschil tussen mijn ochtend en avond test? İs er oploop of afloop? Of zou het nog meer moeten knallen? Normaal gesproken verwachtte ik mijn ei over een week!
Die tweede lijkt dikker, maar de controlestreep is ook dikker. Zou dus zeggen dat ze nagenoeg gelijk zijn. Als je het wilt kwantificeren kan ik je de app Premom aanraden Op welke dag in je cyclus zit je nu? En hoeveel dagen is je cyclus meestal?
Dankjewel voor meekijken. normaal gesproken is mijn cyclus 34-35 dagen en vandaag is cyslus dag 15. Pas volgende week do-vrij verwachtte ik eigenlijk mijn ei. İk zal de app downloaden, was er nog niet bekend mee. Avond test is ook met minder geconcentreerd urine.
Hoe lang heb je nu die cyclus van dat aantal dagen? Ik ben wel bekend met een enkele uitschieter waarbij teststreep erg donker is en er geen eisprong volgt, maar niet met drie achter elkaar. Heb je andere symptomen die op naderende eisprong wijzen (Of juist niet)?
Donderdag kreeg ik de predictor nauwelijks op de foto.. nu kan ik er niet meer omheen. Mijn testen knallen niet zoals ik hier soms bij sommige zie, maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet. Ik voel mij behoorlijk belabberd dus ik probeer op mijn lichaam te vertrouwen.