Ik vind dit wel een duidelijke test hoor... Maar ik moet zeggen dat ik nieuw ben er ook nog niet zoveel verstand van heb vanaf wanneer er echt een dikke streep hoort te staan
Dit is de originele. Had de andere wat donkerder gemaakt, zodat het naar mijn idee wat duidelijker lijkt. Weet niet of deze foto beter is?
Ik zie niet echt iets positiefs helaas. Meer een vlek. Ik denk dat je helaas flink aan het ontpillen bent, dat kan wel maanden duren.
Ja ik meende ook wat te zien vanochtend. Hing net kokhalzend boven de wc... Snap niks meer van m'n lijf haha. We wachten rustig af. Over een paar dagen nog eens testen.
Dat kokhalzen en de misselijkheid heb je al sinds zondag. Als dat hcg zou zijn geweest, dan had een test dit al duidelijk hebben aangegeven. Ik ben dus bang dat dat niet van een zwangerschap komt. Maar ik hoop dat je snel duideljkheid hebt dmv je menstruatie of (liever nog) een duidelijk positieve test.
Ja dat hoop ik ook! Ik heb nu geen testen meer in huis, dus ik koop ook maar even niets meer. Vervelend dat afwachten, maar we zien vanzelf
Vanochtend positief getest! Een echt paars streepje binnen de tijd, en nu een tijdje later nog steeds paars. Ik ben ontzettend opgelucht nu ik duidelijkheid heb!
Zeker nog niet positief. Hij moet echt even donker of donkerder zijn. Maar probeer wel 2x per dag te testen want het kan ineens snel gaan!