10 Of 11 DPO vandaag... Afgelopen 3 dagen krampen/zeurderig gevoel in onderbuik... Ik denk/hoop dat het wel eens echt kan zijn deze keer Wat denken jullie? CB digitaal geeft niet zwanger aan..
Het is de normale action test. Bedankt voor je antwoord. Vanmorgen opnieuw een testje gedaan en lijkt duidelijker te worden. ik was de verkeerde kant op gegaan met dr dagen, maar ik geloof 7/8 september. bedankt voor het meekijken.
Als je cyclus op gang is gekomen na het vergeten vd pil zou je eerst een eigroei gaan krijgen, dat duurt gemiddeld 14 dagen voor hij springt. Pas daarna kan er een bevruchting plaatsvinden. Ook je nieuwe test vanmorgen vind ik niet positief.
Ik zie alleen op de laatste iets heel lichts, maar durf de stempel positief er nog niet aan te geven.
Zoals al gezegd is, als je cyclus terug begint gaat er eerst een ei groeien. Bovendien zeggen ze wel mini pil maar is echt niet zo dat je direct vruchtbaar bent als je eens een pilletje vergeet hoor. Menstrueer je tijdens het nemen van je pil? Bij mij bleef mijn menstruatie tijdens de mini pil gewoon weg. Toen ik ermee stopte dacht ik dat ik snel aan de eerste ronde ging kunnen beginnen want het was "maar" Een mini pil. Maar nee hoor, heeft drie maanden geduurd eer ik terug ongesteld werd en dus ook ongeveer 2,5maanden geduurd vooraleer er een eisprong plaats had gevonden. Ik geloof dus niet erg in het zwanger worden door enkel 1 pilletje te zijn vergeten...
Gister was het de 19e, vandaag de 20e, je hebt de verkeerde datums op de testen staan Wel mooie oploop trouwens.
En dit was niet de eerste urine van de ochtend. Morgen maar eens met ochtendurine testen. Thx voor het meekijken, ik dacht echt even dat ik gek werd. Foto is gemaakt binnen 5 minuten trouwens.