Euhm, zien jullie wat? Ik ben er natuurlijk veel te vroeg bij, met 8dpo. Gisteren had ik wat krampjes. Het is dezelfde test, ene foto is met meer contrast toegevoegd. Ben benieuwd naar jullie (eerlijke) reacties. Ik ben heel goed in mezelf gek maken .
Eergisteren nog een witte test van Sensitest extra vroeg.. Zit te twijfelen wanneer weer te testen.. Had gisteravond een hele vage pijn ook onderin me buik leek ergens een beetje op menstruatie pijn maar toch net anders.. Herkent iemand dit misschien? Misschien toch een innesteling? Ik heb Donderdag of Vrijdag me NOD
Ja, iets van 5 minuten! Hij werd wel nog wat duidelijker daarna, waardoor ik hem ook op de foto kreeg. Kan het al met 8 dpo (nooit zo vroeg getest)?
Oke netjes. Ja hoor dat kan zeker, de ene maakt sneller hcg aan, of nestelt eerder in. Je hebt “geluk” dus dat je zo vroeg positief kan testen. Hopelijk een hele mooie oploop voor je.
Vanochtend getest, op 6 NOD sensitest van 2besure. Zien jullie ook een heel licht lijntje? Moeilijk op de foto te krijgen...
Ik zie zelf helaas niets, maar misschien ben ik gewoon niet zo’n goede tuurder. Je bent nog wel erg vroeg natuurlijk. Fijn dat je hem zelf wel ziet, hopelijk is er dan snel mooi wat oploop.
Dankjewel voor de snelle reactie. Het is inderdaad nog vroeg... Ik ga mijn geduld op de proef zetten, en pas weer testen wanneer mijn NOD is. Of dat gaat lukken, is vraag 2... Haha.
Ik zie niet veel, maar ik vertrouw deze testen niet. Veel teveel valse lijnen gezien. Hoeveel dagen na je eisprong zit je? Want 6 dagen voor nod zou bij mij 4-5 dpo zijn en nog te vroeg voor een positief resultaat.
Geen dank hoor. Ik snap je ongeduld, ik nam mijzelf altijd voor niet voor nod te testen en toch gebeurde het elke maand weer haha! Rond 12 dpo zou je een mooi, al wel duidelijk lijntje moeten zien hoor, dan kun je gerust wel een testje wagen. Succes nog de laatste paar dagen tot..
Ben ik toch weer kon me niet inhouden om te wachten met testen Zien jullie wat? Weet niet als hij zo goed is kwa licht ook op de foto was al redelijk donker binnen in huis toen ik de foto maakte.
Ik zie nog niets sorry, misschien ligt het inderdaad aan de kwaliteit en dat het zo donker ligt hoor. Wanneer wil je weer gaan testen?
Ergens in de verte denk ik wel wat te zien maarja dat heb ik dus bij me eigen testje ook weet ook dat me ogen me kunnen foppen als ik ga turen Maar ik duim voor je!