Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel ->36

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door RoGiJuLi, 20 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2204

Sanne2204 Bekend lid

2 okt 2020
    992
    1.249
    93
    Vrouw
    We willen ook gewoon zo graag, is meer dan logisch!
    Ik zie bij jou hetzelfde als bij mezelf: HEEEEEEEEL licht, echt een tuurstreep inderdaad... Maar wat je zegt: Mijn ogen kunnen me ook foppen als ik ga turen... Al hoef ik niet te " zoeken "... :rolleyes:

Ik duim voor jou mee!!! :thumup:

Luchia vindt dit leuk.
  2. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Goedemorgen! Gisteren zagen enkelen van jullie een streepje op mijn test met 8 dpo. Vandaag 9 dpo weer een testje gedaan. Maar ik zie geen oploop, wat denken jullie? Het streepje verschijnt binnen 3 minuten, maar lijkt wat dun te zijn, is dat normaal als je zo vroeg test en als er nog maar weinig hormoon is? Foto is onbewerkt, bovenste is van gisteren, onderste van net.

Bijgevoegde bestanden:

3. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Je vergelijkt nu nat met droog met elkaar, dus dan kan je het niet goed zien.

Aoibhe vindt dit leuk.
  4. Doornroosje36

Doornroosje36 Nieuw lid

30 sep 2020
    2
    23
    3
    Vrouw
    Vanochtend toch weer een test gedaan... morgen officiële testdag van het ziekenhuis maar kon het niet laten ;) streepje wordt donkerder!

Bijgevoegde bestanden:

Junirose, Mimus, Daschaaa en 14 anderen vinden dit leuk.
  5. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.791
    7.416
    113
    Vrouw
    Ik vind het een heel mooi streepje voor 9dpo! En inderdaad, nat en droog is niet te vergelijken. Kan je beter een foto op hetzelfde moment maken en dan de foto's van verschillende dagen onder elkaar zetten.

Aoibhe vindt dit leuk.
  6. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Bedankt voor de tip! Het is inderdaad lastig, omdat ze nog wat verkleuren. Ik zal ze vanavond nog een keer op de foto zetten :).

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier was het een dooie mus. Geen sensitest meer voor mij

Bijgevoegde bestanden:

8. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ach shit! Weetje, ik deed net een dag voor mijn menstruatie begon ook de sensitest. Nooit kreeg ik daar iets op te zien, en nu zag ik gewoon wel wat. Echt enorm licht, maar toch wel. En ik werd gewoon ongesteld erna... raar hè. Hoop dat het gauw raak is voor je!

9. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.791
    7.416
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig @Panter, zou dan inderdaad ook geen sensitest meer gebruiken.

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ja balen is het.. Stomme streepjes. Maar in theorie zou het nog kunnen. 9dpo vandaag dus ik wacht nou maar gewoon tot nod.

mxm vindt dit leuk.
  11. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Oh, 9 dpo pas! Dan kan er nog een hoop gebeuren! Ik duim voor je!

Panter vindt dit leuk.
  12. Orchidea

Orchidea Bekend lid

1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Prima hoor voor 9 DPO. Hcg verdubbelt ook pas rond de 48/72 uur. Dus dan is dit prima. Droog met nat vergelijken is ook niet te doen. Dus geen zorgen, ziet er prima uit voor 9 dpo al.

Aoibhe vindt dit leuk.
  13. Orchidea

Orchidea Bekend lid

1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Heh, wat naar. Stomme valse streepjes.. je bent nog vroeg dus het kan nog alle kanten op! Hopelijk snel een mooie test voor je.

14. flothe

flothe Bekend lid

27 dec 2017
    540
    334
    63
    @Panter Jammer! Maar als je dit soort teleurstellingen niet meer wilt dan is de enige remedie om niet meer zo vroeg te testen. Het is namelijk waarschijnlijk een zeer vroege miskraam geweest die je nou eenmaal oppikt als je vroeg test (wat ik zelf ook altijd doe hoor ;)). Die testen zijn prima, juist heel goed, want ze hebben hcg opgepikt, alleen vergeten heel veel dames dat er enorm veel zwangerschappen vroegtijdig worden afgebroken.

Strijkplank en Aoibhe vinden dit leuk.
  15. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ik heb ook weer eens een streepje maar het is zo alie express test dus die foppen mij vaker het streepje is best duidelijk maar de computer laat hem verdwijnen dus nu kan ik enkel een opgedroogde maken .

@Panter Misschien zijn die andere testen minder ongevoelig geeft die van zwanger en kids nog steeds een streepje ?

Bijgevoegde bestanden:

• tttte.jpg
      tttte.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,9 KB
      Weergaven:
      131
  16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    De predictor early is net zo gevoelig als de sensitest. Positief vanaf 10 hcg.
    En die is negatief. Maar krijg vandaag nog een bestelling sensitest binnen dus ga kijken wat die gaat doen.
    Ga uit van dooie mus. Vorige poging werd ik 10dpo ongesteld, dat is morgen. We zullen zien wat er gebeurd.

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mooi!

Aoibhe vindt dit leuk.
  18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mooi, gefeliciteerd!

19. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Ik heb met precies dezelfde testen streepjes met 8 en 9 dpo (zie eerste foto). Wat is jouw ervaring met deze testen dan? Ik heb ze sinds vorige maand, heb er vorige maand een vroege 'miskraam' mee gevonden (werd met 15 dpo ongesteld) en heb express ook getest met mijn ovulatie en daarvoor, toen waren ze echt blanco (zie tweede foto, onderste tests). Ik vind jouw streepje dus wel mooi! Hoeveel dpo?

Bijgevoegde bestanden:

20. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ik weet niet hoeveel dpo ik heb al 3 4 jaar geen menstruatie gehad wel 2 kinderen gekregen maar het eitje komt eerder dan je menstruatie dus het kan weer eerste ronde raak zijn maar bij mijn geven deze testen vaker een licht streepje dus zal pas tevreden zijn als ze knallen en dan koop ik een ander merk.

Deel Deze Pagina