Ik denk vandaag of morgen mij piek? Hopelijk mis ik het niet. Iig maar even benutten vanavond en als het even kan morgen.
Wilt helaas niets zeggen dat streepje, kan ook nog een paar dagen duren de piek. Door blijven testen is wel slim.
Ja dat weet ik helaas ben nu al anderhalf jaar aan het testen met ovulatietesten. Gelukkig doe ik ook temperaturen dus zal hoe dan ook goed komen. Op de foto lijkt die wat lichter maar in het echt even donker gekleurd. Door testen doe ik zeker. Dank je wel.
Vandaag 13 dpo en toch maar getest Vage lijn of niet Wil ik het gewoon graag zien?? Nog geen tekenen dat mijn menstruatie eraan komt... Banner klopt niet trouwens
Ik zie helaas niets. Misschien heeft het inderdaad met de niet zo goede kwaliteit van de foto te maken..
Banner klopt niet, ben vandaag 13 dpo Cd 12 waarschijnlijk ei gehad Maar geen bloed, niks wat op een aankomende menstruatie wijst
Ah oke, ja je zit nog voor nod, sommige testen pas na nod positief dus wat dat betreft is er wel nog hoop toch. Nog even geduld.. het klinkt wel spannend, heb je normaal wel pms?
Ja normaal wel, dan voel ik wel of ik ongesteld ga worden Nu helemaal niks, beetje drukkend gevoel in mijn buik. Maar geen ongesteld gevoel of kramp zeg maar