Ne verloor ook egt weefsels en had 5 uur lang constant weeen.. En op echo was het schoon zei de gyn..
Vandaag 1 dag voor mijn NOD, nadat ik dacht dat mijn menstruatie eraan zat te komen ivm lage buikpijn, zijn de klachten alweer verdwenen... ?? Meestal heb ik 2 a 3 dagen voor mijn eerste menstruatiedag(en) lage rugpijn, super pijnlijke en rusteloze benen, met de welbekende buikklachten... Maar, deze maand is dat met vlagen/dagen/uren, zo ook de misselijkheid. Gisteravond deze test gedaan ...er kwam (weer) een licht lijntje tevoorschijn binnen de tijd. Hopelijk ook te zien voor jullie, omdat ik de foto niet in het daglicht heb kunnen maken. Voor ik de sensitest deed heb ik eerst gekeken of deze testen werkelijk waar voorgedrukte lijnen heeft, maar voordat ik hem gebruikt had was deze como wit. Hier heb ik de test ingezoomt: Vanmiddag naar de Action, om toch maar 2 pakjes zwangerschapstesten voor €2,50 in te slaan en morgen op mijn NOD nog eens te testen.
Ik zie heeeel vaag iets. Maar voor jou is het vast duidelijker, want hier oploaden maakt foto's er niet beter op. Spannend!
Wil je hoop niet gelijk wegvegen maar als je zon mini streepje hebt 1 dag voor je NOD is niet echt heel positief. Dan horen ze echt wel duidelijk te zijn. t lijkt eerder een indroogstreepje, lijkt ook grijs. ben benieuwd hoe je vandaag op je nod test
Deze testen geven vaak een streepje ook al ben je niet zwanger staan ze bekend om. Ik zou voor een predictor gaan.....
Ook ik wil je niet van je wolk aftrappen maar gezien je testen van vd week en deze denk ik niet dat je zwanger bent anders had je meer oploop verwacht/moeten hebben. Maar wonderen zijn de wereld nog niet uit en hoop natuurlijk van harte dat je wél zwanger bent
Hallo dames! Vandaag mijn NOD... en vanochtend meteen getest. Nou... comowit, jullie hebben gelijk. Jammer... Nog niet ongi, maar mijn gevoel zegt dat deze er wel aan zit te komen.
Hoi dames, Hoe vinden jullie de testen oplopen? Heb gister voor het eerst getest met de action test en was een tuurlijntje. Nu met de kruidvat iets duidelijker. Ik weet niet wanneer mijn ovulatie was dus geen idee ook hoe lang mijn cyclus loopt maar ik gok dat ik nu vandaag 13 DPO ben
@MamaDiamantje Ik heb precies dezelfde tesetn vandaag, maar ik denk dat ik pas max 9/10 dagen na de ovulatie zit, dus dat denk ik bij jou ook. Als antwoord op je vraag lijk ik wel innemende oploop te zien tussen action!! Morgen is denk ik mooier nr 1 en 3 te vergelijken!