Dat is een zwangerschapstest van het kruidvat merk. Er zitten er 2 in een doosje en kosten 5 euro. Is een casette waar je met een pipetje urine in moet druppelen.
Ik denk ook dat mijn eisprong niet veel later is geweest nadat is Pos. heb getest. Ik begon namelijk op het laatste moment te testen, omdat ik felle steken had en deze herkende. Ik had mijn eisprong totaal niet verwacht. De volgende ochtend was de test alweer negatief. Ik denk zelf dat die vrij snel is gesprongen na mijn positieve ovulatietest 6 dpo lijkt mij ook onmogelijk.
Ja, waarschijnlijk dinsdag nog een andere om het echt te bevestigen. Het is ook lastig omdat ik erg wisselende cycli heb tussen de 25 en 36 dagen. Zit nu op dag 29.
Wat je voelde kan ook de laatste groepijn zijn geweest. Veel vrouwen denken dat dat de eisprong is, maar dat blijkt vaak niet zo te zijn. Een negatieve ovu test de dag erop zegt niet dat je ei al geweest is, maar zegt slechts dat je lh piek voorbij is, waarbij het eitje vaak nog niet gesprongen is. Met het doen van alleen ovutesten weet je nooit de exacte dag is van je eisprong. Dan zou je er bij moeten gaan tempen.
Oké, ik dacht zelf altijd als de pijn voorbij was dat die dan gesprongen . Temperaturen heb ik nog nooit gedaan gedurende mijn cyclus.
Kon toch niet wachten Maar ook hier een streepje. Ik ben heel blij en vind het erg spannend. Beginnen met bloedverdunners spuiten en het ziekenhuis bellen.
Goedemiddag Dames, Aangezien dit onderwerp perfect bij me past en dan bedoel ik vage testen. Hierbij mijn testen van vanmiddag. foto is van 5 min na testen. Volgens de app ben ik nu 8 dpo had 10/10 een positieve ovulatietest. En jaa ik weet ik ben weer eens te vroeg...
@Sharona92 vaak wil het bij deze testen nog wel eens helpen als je ze sloopt. Dat glaasje maakt het aflezen niet makkelijker. Op 8 dpo zag ik op mijn sensitest zonder het glaasje wel een streepje.
Hoi dat is de app colorcamera. Het is inderdaad nog vaag, maar zit nu ook 6 dpo, dus met een extra vroege test zou het al kunnen, maar vanochtend zat er ook weer een verkleuring in, maar geen echte streep. Beetje zoals gisteren.