Nou ik maak me meteen weer vreselijk druk.. De kruidvat is overduidelijk opgelopen, alleen de action early is zowat hetzelfde en de normale action lijkt wel lichter
Ik heb laatst hetzelfde gehad met de gewone Action. Meteen in de stress. Ben een Predictor gaan halen en die was mooi opgelopen ❤
Nou dan houd ik me maar fijn aan die van de kruidvat.. dit is de test binnen afleestijd gister en vandaag, super duidelijk!
Nou die is duidelijk mooi opgelopen! Action testen zijn klote testen om oploop mee te testen. Kijk anders maar eens in mijn topic 'Dit is toch echt he'.
Wat super bijzonder bij jou gefeliciteerd!!! Je testen zijn mooi opgelopen hoor! Action testen zijn gewoon echt rot testen en al helemaal om oploop mee te testen die ook echt lekker achterwegen laten! je kv testen zijn super mooi!
Dankjewel! ❤️ Inmiddels al wat verder gelezen dat action idd niet geweldig is om oploop mee te testen. Testen zijn nu op en laat het hier ook bij nu.. ben weer beetje gerustgesteld
Ik vind hem oplopen! Kruidvat is ook veel fijner om oploop mee te testen, action blijf nogal eens achter. Het ziet er echt goed uit! Die is positief! Voorzichtig gefeliciteerd!