Wat een mooi en raak gedicht, moet er een beetje van huilen. Nou heb ik zelfs al twee kindjes in mijn armen, maar ik herken het gevoel zo goed. Zit nu in de spannende wachtweken na ivf, net als jij ongeveer een week totdat ik kan testen. Ik hoop ook voor jou en voor alle dames hier dat er snel een kindje van je hart naar je buik mag verhuizen.
Mooi gedichtje! Ook herkenbaar, wij hebben ook een hele periode, bijna twee jaar op dit wondertje moeten wachten.
Kon me weer niet eens bedwingen Ziet iemand wat? Denk het zelf niet maar me ogen maken me soms gek hahaha met dat turen
Nou... eigenlijk besloten het niet te doen ivm onzekerheid, maar toch toegegeven en ben nu echt blij, weer beetje meer vertrouwen ❤️ Bij onze dochter deze met 5 weken en 1 dag gedaan en toen was hij 2-3, maar met haar bleek achteraf al aan de testen dat het niet goed zat.. Nu volgens eigen berekening 5+2 en volgens ziekenhuis 5+6.. ergens daartussen klopt wel denk ik gezien de 3+
Ohh meis.. ik begrijp zó wat je bedoeld.. (en ik weet wel zeker meerdere vrouwen met mij)... in het daglicht, onder een tlbuis, lichtje van je mobiel, foto maken en inzoomen... Hoop zo dat je binnenkort 2 dikke vette strepen hebt!!