Ik moet ook heel goed kijken inderdaad! De test is wel iets duidelijker in het echt dan op de foto's moet ik zeggen! Dankjewel, super lief! ❤❤
In het echt is de test inderdaad duidelijker! Vorige maand ook deze testen gebruikt, bleven ook omo wit inderdaad... Ga morgen weer een testje wagen.
Heb er daar eentje van liggen, maar wil die bewaren voor als deze testen echt oplopen... I know, ik ben apart...
Snap ik wel! Zijn vaak ook wel een stuk duurdere testen vindt ik zelf. Heb je de Express of Early variant?
Meiden plz help me want ik word gek... ik zit in mijn menstruatie. Heb bloedingen gehad ook gewoon. Heb vandaag mijn laatste letrozol pil genomen en dacht ik ga ook gewoon alvast begi nen met tempen en ovulatie testen... vandaag dus CD 7 en een positieve ovulatietest. Wat ik gek vond, maar dacht misschien komt het door de Letrozol... en nu heb ik een positieve HCG test. Hoe dan ? Kan dit door de Letrozol komen?
@Narcisje @Mim89 @noukie 1992 nou de aanhouder wint! Ik heb nieuwe verpakking ClearBlue gekocht en gelukkig arriveerden vandaag de nieuwe sensitesten Positieve sensitesten en negatieve dan weer positieve ClearBlue testen wil ik echt nooit meer, wat een mindfuck
@Mommy94 wou dat ik je advies kon geven maar ik weet niet welke werking letrozol kan hebben, hoop dat je snel antwoord krijgt op je vraag
@Mommy94 : ik ben niet bekend met Letrozol maar heb even op Google gezocht. Het heeft het bestanddeel Chlomifeencitraat en heeft invloed op de aanmaak van FSH. Ik probeer te zoeken naar verhalen over positieve ovulatie / LH en HCG testen tijdens dit gebruik, maar kan ik niet vinden. Ik denk dat je morgen het beste kunt bellen met je arts.
Ik ben op het zelfde uit gekomen en kan ook totaal niks vinden over LH en HCG. Ik ga morgrn ook bellen en ook direct goede testen halen en doen voordat ik bel. Maar word hier zo zenuwachtig van haha. We zijn juist bezig met het opwekken vanwegen mijn pcos. Zit in ronde 1 en dan zie je opeens dit. Mindfuck
Ik zie ook heel vaag iets.. had zelf eerder resultaat zelf met predictor of clearblue waar een + op moet komen dan sensitest...
Zo ziet die van mij, die ik vanochtend heb gedaan, er dus ook uit!! Zit +- 8dpo, als ik er vanuit moet gaan dat 28 oktober mijn ovulatietest positief was, dus mijn eisprong heb gehad...
Goedemorgen! Wat een spanning om (nog) alleen te moeten dragen! Vanochtend weer getest en de Ali lijken mooi opgelopen, maar de Action (niet early) blijft achter, hoewel ik wel vind dat het lijntje gelijkmatiger is geworden (minder een pennenstreep). Onder op de Ali en links op de Action is van vandaag. Wat vinden jullie van de oploop? Positief genoeg om het vriendlief te vertellen vanavond?