Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel ->36

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door RoGiJuLi, 20 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchidea

Orchidea Bekend lid

1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw

Ali ziet er prima uit, mooie oploop
    Volgens mij loopt die van Action altijd wel wat trager op..

Aoibhe vindt dit leuk.
  2. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Ben heel erg benieuwd naar je volgende test! :D Ik hoor wel veel verhalen dat de Predictor wel heel gevoelig is vaak nog meer dan de sensitest, Sensitest loopt vaak wat langzamer op. Ik duim voor je :thumup:

3. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Ik hoop het, hij is natuurlijk ook minder sensitief (20IU) en je zou er eigenlijk pas vanaf NOD mee mogen testen. Maar goed, dan moet hij maandag wel knallen!

4. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Dankjewel, lief :)!

5. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.887
    8.517
    113
    Vrouw
    Prima oploop! Vertellen dus maar ;)

Ben je nou vandaag jarig of morgen? :p

Aoibhe vindt dit leuk.
  6. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie! Morgen ben ik jarig, 30 jaar! Maar kan eigenlijk niet meer wachten met vertellen, plus dat we dan nog wat langer een romantisch weekendje hebben om dit geluk samen te delen. Pfff, spannend, zo leuk allemaal!

mxm vindt dit leuk.
  7. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.887
    8.517
    113
    Vrouw
    Snap ik hoor, veel plezier met vertellen en alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

Aoibhe vindt dit leuk.
  8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@Sanne2204 ben benieuwd naar je test van vandaag. Mijn eigen ervaring is dat de test die jij gisteren deed nog wit bleef terwijl de predictor al wel positief was.

9. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    He sanne.
    Je hebt al veel reacties gekregen dus ga geen uitgebreide reactie geven maar wil zeggen, ik snap je!!! Ik ben 3 weken geleden gestopt met de pil en heb last van misselijk en zere borsten, dit is denk ontpillen maar merk gewoon dat ik het zo spannend vind. Ik ben 33 jaar en we willen zo graag een kindje.. Maar we moeten gewoon geduld hebben.. En ik zei ook al sommige wachten al zoooo lang, maar hij ons is het net zo gewenst. Ik wens iedereen heel veel geduld en liefde toe

Sanne2204 vindt dit leuk.
  10. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Meiden ben helaas nog niks wijzer geworden. De gyn zei iig dat de Letrozol geen kwaat zou kunnen. Maar hij zei dat hij er nu nog niks over kan zeggen, omdat een zwangerschapstest vals positief uit zou kunnen slaan als je een LH piek heb. Hij denk dat dat het geval is. Maaaar slaan er dan 3 verschillende merken testen zo positief uit als deze??? Hij heeft de testen zelf niet gezien. Ik weet dat de clear blue bij een kleine hoeveelheid niet reageer. Dus dan zou de hoeveelheid hcg niet heel laag zijn. Woensdag heb ik een afspraak staan en gaan we verder kijken. Voor nu kon hij dus niks zeggen.

Voor de duidelijkheid. Ik zit in mijn eerste vruchtbaarheidsbehandeling. Ben net een volledige week ongesteld geweest (opgewekt) en net klaar met medicatie om een eisprong op te wekken. Ik had mijn eisprong eind volgende week verwacht.

Bijgevoegde bestanden:

11. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Iemand ervaring met vals positieve testen? Mijn gyn denkt dat ik vals positieve testen heb, omdat ik ook positieve ovulatie testen heb. Ik zit midden in een vruchtbaarheid behandeling en half einde van aankomende week pas een eisprong verwacht... afgelopen week een opgewekte menstruatie gehad.

Maar kunnen testen zo positief uit slaan als het om een LH piek gaat???? Heb 3 verschillende merken gebruikt en alle 3 geven ze positief. Ook alle verschillende ovulatie testen geven positief.

Bijgevoegde bestanden:

12. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Deze zijn niet vals hoor!

13. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ik geloof ook niet zo dat een clear blue digital positief uit kan slaan als je een LH piek heb. Vijd het zo moeilijk. Voel me ook totaaaal niet zwanger. En hadden het natuurlijk niet verwacht, want je zit midden in een traject dus hoe kan dat?! Op cd33 een negatieve zwangerschaps test en daarna begonnen met medicatie op een menstruatie op te wekken.

14. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik zou toch een bloed test doen om het tegendeel te bewijzen.

Vind deze strepen te duidelijk voor vals positief en helemaal icm de clearblue.

15. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ja dat dacht ik ook. Heb gevraagd of ik een bloedtest mag doen, maar ze bleven bij dit antwoord. Als de testen positief blijven vraag ik er maandag denk wel 1 aan bij de HA

mxm vindt dit leuk.
  16. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Dat zou ik zeker doen, vals positief door een lh piek ok mss maar niet zo duidelijk en op elke test. Dat zou me echt verwonderen. Wat een onzekerheid meid... als ik jou was zou ik vandaag nog een afspraak maken bij de HA ..:confused:

17. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Jeetje wat bizar , ik ben heel benieuwd hoe dit verder afloopt.

18. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Wat moet dat verwarrend zijn! Ik heb geen idee wat er aan de hand kan zijn, weet wel dat een ovulatietest positief uitslaat als je zwanger bent (had ik bij mijn eerste zwangerschap), maar andersom? En je gebruikt geen medicatie als pregnyl of iets dergelijks? Ik duim voor je dat je zwanger bent, dat zou echt een wondertje zijn :)!

19. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Jeetje meis. Wat bizar zeg! :eek: Deze zijn in ieder geval echt niet vals. Zou nu een afspraak maken bij de huisarts en om een bloedtest vragen en dan maandag weer laten prikken. Daarbij ook om een vroege echo vragen. Wat maak jij het spannend zeg!

20. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.615
    4.029
    113
    Vrouw
    @Mommy94 ik zou denk ik ook de huisarts bellen voor een bloedtest. Dan kun je maandag weer en heb je wat sneller een antwoord.

MammaSannie1987 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina